das liefquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Er is maar 1 die op 1 staat, maar ook jij bent een winnaar
quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
1 de beste, prima betaalbare huismerk
Ben je daar wel bezopen genoeg voor?quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Over 2 maanden kom ik weer terug met die kloon
daar mogen geen uitspraken over worden gedaanquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben je daar wel bezopen genoeg voor?
Mijn IQ is zo hoog vergeleken met dat van jullie, dat ik dat niet hoef te zijnquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben je daar wel bezopen genoeg voor?
aaah hooggeleidquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn IQ is zo hoog vergeleken met dat van jullie, dat ik dat niet hoef te zijn
Vergeet niet nog een paar vrouwonvriendelijke opmerkingen en anderen beschuldigingen van dronken zijnquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn IQ is zo hoog vergeleken met dat van jullie, dat ik dat niet hoef te zijn
Soms is het wel lastig om te switchen tussen kloonsquote:
ben je soms een dronken wijf?quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vergeet niet nog een paar vrouwonvriendelijke opmerkingen en anderen beschuldigingen van dronken zijn
quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
lag dat in de kast bij Mutti?
vrouw vrouwquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man in elke topic is unten altijd 7 fotos
Doen ze gewoon.quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:19 schreef hemarookworst het volgende:
Die Bolkes schudden het weer zo uit hun uiers en vleugels
Nounou, dat valt nogal mee hèquote:
Smooi weer Bolke en Bolke en @Grrrrrrr, hij staat gelijk in de OPquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Net thuis en de Bolkes (+
) duwen me meteen dit onder m'n neus:
:"In de jacht naar meer eremetaal!"
:"Klopt hij ze weer allemaal!"
:"Zijn erelijst blijft hij verlengen!"
:"Door snoeihard bolk te blijven brengen!"
:"Teveel prijzengeld krijg je nooit geïnd!"
:"Dus blijft hij bolken, heel gezwind!"
:"You can't have too much of a good thing!"
:"Daarom maakt @:JustinK zichzelf deze maand weer King!"
+
:"GEFELICITEERD BOLKKEIZER DIE JE ER BENT!11!!!! MOOOOO! MOOOOOOOOOHOOOOOOOOOO! MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! TJILPTJILPTJILLUUUUUUUUUUUUUUUUUUP! TJILLLLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUP!"
Neem de tijd Mutske, rouwen kost tijdquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
Het dringt nog steeds niet goed door maar ik ben volop aan het rouwen.
Tussendoor ben ik bezig. Vandaag uitzonderlijk met dagbsteding bij mijn begeleid werk gaan helpen.
@JustinKquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Net thuis en de Bolkes (+
) duwen me meteen dit onder m'n neus:
:"In de jacht naar meer eremetaal!"
:"Klopt hij ze weer allemaal!"
:"Zijn erelijst blijft hij verlengen!"
:"Door snoeihard bolk te blijven brengen!"
:"Teveel prijzengeld krijg je nooit geïnd!"
:"Dus blijft hij bolken, heel gezwind!"
:"You can't have too much of a good thing!"
:"Daarom maakt @:JustinK zichzelf deze maand weer King!"
+
:"GEFELICITEERD BOLKKEIZER DIE JE ER BENT!11!!!! MOOOOO! MOOOOOOOOOHOOOOOOOOOO! MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! TJILPTJILPTJILLUUUUUUUUUUUUUUUUUUP! TJILLLLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUP!"
Ik zie het voor me, de Bolkes als overlastgevende jongerenquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nounou, dat valt nogal mee hè
Maar het houdt ze van de straat
Vandaar die hartritmestoornissen @mario390quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
lag dat in de kast bij Mutti?
quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:38 schreef maily het volgende:
[..]
Vandaar die hartritmestoornissen @:mario390
Nou snap ik dat wel.
Heul het pleintje vol gevlaaid en geflatst, dat vindt de buurt niet jottem.quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zie het voor me, de Bolkes als overlastgevende jongeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |