Nou nou nou.quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:31 schreef JeMoeder het volgende:
Typisch, jaren lang bij elkaar, mevrouw voelt het even niet meer en gaat het gesprek niet aan. Je gaat een rouwproces in dat je maar beter gewoon kan uitzitten. Ik zou er geen energie meer in steken, ze heeft je als een baksteen laten vallen voor eigenbelang. Die twee redenen die ze geeft zijn niet op te lossen.
Sterkte de komende tijd.
Ik zeg niet dat het zo is he, maar misschien heeft mevrouw al veel vaker en langer dingen aangegeven.. meestal zijn mannen daar echter doof voor en scharen ze het onder gezeur.quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:31 schreef JeMoeder het volgende:
Typisch, jaren lang bij elkaar, mevrouw voelt het even niet meer en gaat het gesprek niet aan. Je gaat een rouwproces in dat je maar beter gewoon kan uitzitten. Ik zou er geen energie meer in steken, ze heeft je als een baksteen laten vallen voor eigenbelang. Die twee redenen die ze geeft zijn niet op te lossen.
Sterkte de komende tijd.
Ik zou zeggen, wees blij dat je daar vanaf bent. Don't stick your dick in crazy.quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:08 schreef BasRE het volgende:
Ze had de afgelopen maanden al verschillende mentale problemen en tot een paar weken terug heeft ze EMDR en kwam daaruit dat ze diverse trauma’s heeft vanuit het verleden waaronder vooral veel verlies van verschillende mensen.
Je kunt toch zomaar het verkeerde advies geven als je maar één kant van het verhaal gehoord hebt.quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:46 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, wees blij dat je daar vanaf bent. Don't stick your dick in crazy.
Het leek toch 7j mee te vallen?quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:46 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, wees blij dat je daar vanaf bent. Don't stick your dick in crazy.
Het doet je waaraan twijfelen?quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:08 schreef BasRE het volgende:
Veel mensen geven daarbij ook nog eens aan om geen belangrijke beslissingen zoals deze te nemen tijdens EMDR, omdat het sowieso je gevoel kan afvlakken en tijdelijk niet goed helder kan denken. Ze heeft 2 sessies gehad en vlak na die 2e sessie is het uitgegaan. Dat doet me alleen maar meer twijfelen…
Wonen jullie nu nog samen of is ze al weg?quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:14 schreef BasRE het volgende:
Het doet me twijfelen of de keuze wel gegrond is ja en of ze daar dus goed over heeft nagedacht. Ze heeft toen eens gezegd “Voor nu is dit wat goed voelt” waarbij je weer gaat denken “voor nu” dus het komt ooit weer goed als het met haar beter gaat? Allemaal gedachten.
We zijn redelijk op tijd gaan samenwonen, is toen met corona geleidelijk gekomen eigenlijk
Mazzel voor haar dat dat kan.quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:18 schreef BasRE het volgende:
Ze is nu bij haar ouders weer gaan wonen
Beter. Zo min mogelijk emoties.quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:22 schreef BasRE het volgende:
Yep, maar heel oppervlakkig en vooral gericht op de praktische zaken.
En heeft ze wel een punt, wat betreft haar ontwikkeling? Ze was dus nog maar 18 toen jullie gingen samenwonen. Is ze de opleiding gaan doen die ze graag wilde?quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:14 schreef BasRE het volgende:
Het doet me twijfelen of de keuze wel gegrond is ja en of ze daar dus goed over heeft nagedacht. Ze heeft toen eens gezegd “Voor nu is dit wat goed voelt” waarbij je weer gaat denken “voor nu” dus het komt ooit weer goed als het met haar beter gaat? Allemaal gedachten.
We zijn redelijk op tijd gaan samenwonen, is toen met corona geleidelijk gekomen eigenlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |