Wordt Stephen vervangen of treden ze op met 1 persoon minder?quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja jammer joh, ik ben er drie weken later pas.
Ja, dat vind ik ook heel jammer.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het nog wel jammer dat ik New Kids on the Block heb gemist een paar jaar terug.
Denk met 1 persoon minder.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wordt Stephen vervangen of treden ze op met 1 persoon minder?
ah dus take that zijn de na-apersquote:Op dinsdag 30 september 2025 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het nog wel jammer dat ik New Kids on the Block heb gemist een paar jaar terug.
Therapie een optie?quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zit er mentaal heel erg mee.Wil het liefst dat iedereen die ik ken doet alsof alles is zoals het was (en als ik niet kan geef ik het altijd wel aan maar dat is vooral bij de branderij). Is voor mij ook beter denk ik om het sneller te accepteren.
Rare levensvorm vind ik dat, de oversekste gillende hysterische tienermeid.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, je hebt je portie "gillen als een tienermeisje" al gehad dan.
zolang iedereen zich aan jou aanpast heb jij geen therapie nodigquote:
Gewoon iedereen die naar de meet komt een stukje van de vinger afhakken. Dat hoeft bij mij niet meer gelukkig.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
zolang iedereen zich aan jou aanpast heb jij geen therapie nodig
Tsk, dan moet ik m'n vinger gaan lakken in plaats van m'n nagel, dacht het niet.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Gewoon iedereen die naar de meet komt een stukje van de vinger afhakken. Dat hoeft bij mij niet meer gelukkig.
Dat moet @Ama ook, dus niet zeuren!quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsk, dan moet ik m'n vinger gaan lakken in plaats van m'n nagel, dacht het niet.
Bespaart nagellak.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsk, dan moet ik m'n vinger gaan lakken in plaats van m'n nagel, dacht het niet.
(Zaanse) mayo natuurlijkquote:Op dinsdag 30 september 2025 12:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, BBQ-saus is beter.
Alsof ik alles leeg krijg.quote:
en nu je bankrekening vol statiemoney?quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:19 schreef Nattekat het volgende:
Zo, eindelijk verlost van m'n enorme voorraad blikjes die ik heb verzameld rond m'n verjaardag en te lang heb laten staan
Ze hebben niet te lang geleden al ergens anders een stukje vanaf gehaald, tis wel mooi geweest zoquote:Op dinsdag 30 september 2025 13:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Gewoon iedereen die naar de meet komt een stukje van de vinger afhakken. Dat hoeft bij mij niet meer gelukkig.
Dimmy ben jij het?quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ze hebben niet te lang geleden al ergens anders een stukje vanaf gehaald, tis wel mooi geweest zo
Kreeg je geen fruitvliegjes in de blikjes?quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:19 schreef Nattekat het volgende:
Zo, eindelijk verlost van m'n enorme voorraad blikjes die ik heb verzameld rond m'n verjaardag en te lang heb laten staan
quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ze hebben niet te lang geleden al ergens anders een stukje vanaf gehaald, tis wel mooi geweest zo
Ben je bekeerd?quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
knikkerpotjequote:Op dinsdag 30 september 2025 13:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar zit nu een 4 cm diep kuitje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |