ik heb een lui oog, zeer regelmatig kreeg ik er commentaar over, inmiddels minder vaakquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
FYI: ik was vroegah zo scheel als maar kan. Nooit iemand over gehoord.
Hebben ze 5x gedaanquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, nog zo'n schele.
Nooit rechtzetten overwogen?
Wat heeft dat met de wasmachine te makenquote:
Oh lol.quote:
Werkelijk nog nooit. Ja, van mensen die daadwerkelijk interesse toonden en vroegen of ik er last van had met kijken.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een lui oog, zeer regelmatig kreeg ik er commentaar over, inmiddels minder vaak
ik heb echt nog nooit aan mijn wasmachine gevoeld of die warm isquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn 1jaar oude wasmachine is altijd koud als hij klaar is.
Maar het produceert niet zoveel warmte als je vaatwasser
Ik wel eens aan het glas. Maar echt warm zou ik het niet noemenquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb echt nog nooit aan mijn wasmachine gevoeld of die warm is
Ik voelde dat nooit. Ik keek altijd en als ie klaar was dan haalde ik de was eruit.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de wasmachine te maken
Is meestal geen goed teken als die koud aanvoelt.
De boel opwarmen tijdens het centrifugeren voegt ook niet enorm veel toe volgens mij. Hoogstens wat restwarmte bij de handdoekenwas als ik 'm direct leegruim.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn 1jaar oude wasmachine is altijd koud als hij klaar is.
Maar het produceert niet zoveel warmte als je vaatwasser
Ik raakte hem gewoon toevallig aan, ik ga niet expres voelen of ie wel warm isquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik voelde dat nooit. Ik keek altijd en als ie klaar was dan haalde ik de was eruit.
Toevallig?quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik raakte hem gewoon toevallig aan, ik ga niet expres voelen of ie wel warm is
Ik werd vroeger wel uitgescholden voor schele.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh lol.Bij mij was het na één keer goed gelukkig.
[..]
Werkelijk nog nooit. Ja, van mensen die daadwerkelijk interesse toonden en vroegen of ik er last van had met kijken.
Staat waarschijnlijk naast z'n wc.quote:
Mijn vaatwasser staat op de wasmachine, en die was ik aan het uitruimenquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik werd vroeger wel uitgescholden voor schele.
Maar ze hebben ook 1 keer mijn oogspieren verkeerd vastgezet en toen was het helemaal fout gegaan.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Staat waarschijnlijk naast z'n wc.
Dat is wel heel klein behuisdquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn vaatwasser staat op de wasmachine, en die was ik aan het uitruimen
ik heb meer interesse in de vingerquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:16 schreef CherryLips het volgende:
Mensen geven om jou, niet om je vinger.
O vreselijk heb ik een jaartje of 3 geleden ook zo last van gehadquote:Op dinsdag 30 september 2025 13:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog steeds last van die klotemotten.
Ik heb niet eens ruimte naast m'n wcquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Dat is wel heel klein behuisd
Kindertijd tel ik niet mee, die kunnen het raarste ding aangrijpen om iemand op te pakken.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik werd vroeger wel uitgescholden voor schele.
Maar ze hebben ook 1 keer mijn oogspieren verkeerd vastgezet en toen was het helemaal fout gegaan.
Ik zie je nu voor me als een soort menselijke wokkelquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:20 schreef CherryLips het volgende:
Mijn rug staat zo scheef als een omgevallen wenteltrap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |