Je politieke mening laten meespelen in het kiezen van een naam....quote:Op maandag 29 september 2025 22:48 schreef Durmada het volgende:
Vanwege politieke leiders of controversiële figuren in het verleden of heden zal je niet snel meer namen zien als Adolf, Vladimir of Frans. Terwijl het esthetisch gezien best mooie kindernamen zullen worden. Eigenlijk zonde dat we als mensheid hebben besloten dat dit soort namen niet meer gegeven kunnen worden aan kinderen, omdat we bang zijn dat kinderen hier last van zullen hebben. Het stigma dat aan bepaalde namen kleeft, mag van mij best opgeheven worden. Hoe kan anders ooit een voornaam weer een beter imago krijgen? Hoe kijken jullie hier tegenaan?
Thierry vind ik wel een leuke naam voor mijn toekomstige hont (niet lullig bedoeld)quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Je politieke mening laten meespelen in het kiezen van een naam....
Adolf kan ik mij nog iets bij voorstellen, maar Vladimir, Frans of desnoods Geert? Nee, dat zie ik er volledig los van: gewoon prima namen waar geen enkel probleem mee zou moeten zijn.
En anders, Dan nie!quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:12 schreef SemperLibertas het volgende:
Ik noem mijn kind Danny en dan hoop ik dat hij ook een online toevluchtsoord voor geestelijk minder bedeelden opricht
Mooie naam, betekent zoiets als kroon toch?quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:23 schreef Kanaroe het volgende:
Of dan Corona; mijn man heeft ergens een nicht die zo heet
Ja, of cirkel van licht, losjes vertaald. Vind ik ook een mooie naam, maar misschien meer iets voor latijns amerikaanse kinderen, gevoelsmatig.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:44 schreef xzaz het volgende:
[..]
Mooie naam, betekent zoiets als kroon toch?
Jep, ik vind het geen mooie naam trouwensquote:Op woensdag 26 november 2025 08:44 schreef xzaz het volgende:
[..]
Mooie naam, betekent zoiets als kroon toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |