Ja, zo'n beetje wel.quote:Op maandag 29 september 2025 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
eten douchen tandenpoetsen slapen....
Samen met een collega een probleem geprobeerd op te lossen. Helaas niet gelukt, dus pas heel laat weg.quote:
meegenomen naar huis?, goed tegen muggenquote:Op maandag 29 september 2025 19:39 schreef Nizno het volgende:
zaten er maar 2 dit keer, valt weer mee
neuj binnen heb ik mooie kleinere versies. die verstoppen zich als ik er aan kom. de webjes laat ik gewoon zitten, mooi voor Haloween.quote:Op maandag 29 september 2025 19:48 schreef mschol het volgende:
[..]
meegenomen naar huis?, goed tegen muggen
Mooi.quote:Op maandag 29 september 2025 20:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Mooie maanHeb foto door het raam gemaakt maar toch redelijk gelukt
[ afbeelding ]
done... met een kleine aanpassingquote:Op maandag 29 september 2025 20:06 schreef CherryLips het volgende:
Kan dit in de OP?
CherryLips in GC / [KSC #19273] How dare you!
volgende keer een postit op je beeldscherm plakkenquote:Op maandag 29 september 2025 20:18 schreef essnhills het volgende:
*loopt door de keuken
"Hey waarom staat mijn oven aan?”
*Haalt inmiddels erg crispy lasagne uit oven
Op mijn mobiel? Dan zie ik het scherm amperquote:Op maandag 29 september 2025 20:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgende keer een postit op je beeldscherm plakken
jaquote:Op maandag 29 september 2025 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je er ook de locatie bijzetten?
ja dan werkt het extra goed.quote:Op maandag 29 september 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op mijn mobiel? Dan zie ik het scherm amper
Picsquote:Op maandag 29 september 2025 20:18 schreef essnhills het volgende:
*loopt door de keuken
"Hey waarom staat mijn oven aan?”
*Haalt inmiddels erg crispy lasagne uit oven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |