Die weten gewoon hoe het hoort. Ze vinden de Nederlandse werknemers ook lui.quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In vergelijking met andere landen of in het algemeen of willen ze een dreun of hoe werkt dit?
Denk het niet. Als je een vliegtuig uit de lucht schiet dan doen we ook niet zoveel; behalve roepen dat de onderste steen boven moet.quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:40 schreef UitStraling het volgende:
Flinke klap, verklaart het Koninkrijk der Nederlanden al de oorlog aan de Houthi's?
https://x.com/Hussin_H5/s(...)aden%2F93890316.html
Het is een oud filmpje van een testlancering van een Noorse antischipraket.quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:40 schreef UitStraling het volgende:
Flinke klap, verklaart het Koninkrijk der Nederlanden al de oorlog aan de Houthi's?
https://x.com/Hussin_H5/s(...)aden%2F93890316.html
JAWOHL.quote:
Hmzzzquote:Op dinsdag 30 september 2025 09:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is een oud filmpje van een testlancering van een Noorse antischipraket.
Bekijk deze YouTube-video
Nja kreeg die door van iemand van de rederij zelf, dus trap er met behaarde grote voet in.quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben ze jou te pakken met fake news? Is je eigen radar stuk?
Of is US stiekem een jihadist die onze samenleving wil ontwrichten?quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben ze jou te pakken met fake news? Is je eigen radar stuk?
Dat schip lijkt toch ook helemaal niet op het getroffen schip?quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja kreeg die door van iemand van de rederij zelf, dus trap er met behaarde grote voet in.
Oh, een werkgeversvereniging. Dat verklaart.quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In vergelijking met andere landen of in het algemeen of willen ze een dreun of hoe werkt dit?
Ja ik had mijn brilletje nog niet op.quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat schip lijkt toch ook helemaal niet op het getroffen schip?
Brilletjequote:Op dinsdag 30 september 2025 09:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik had mijn brilletje nog niet op.
Nu maar een bekske koffie om scherp te worden dan?quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik had mijn brilletje nog niet op.
US met leesbrilletje?quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Brilletje![]()
Moet mijn beeld behoorlijk aanpassen.
RIP.quote:
Van de maand, kwartaal, jaar, altijd?quote:
hoe gaan we hier ooit overheen komen?quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
RIP.
Zal wel rustig worden overdag.
Het is überhaupt de laatste dag van de maand en kwartaal, dus die kan ik niet echt serieus kiezenquote:Op dinsdag 30 september 2025 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van de maand, kwartaal, jaar, altijd?
's avonds ook. Hij zal wel doodop zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
RIP.
Zal wel rustig worden overdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |