quote:Op maandag 29 september 2025 16:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee heb alleen een beertje meegenomen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Jullie worden vanaf nu aangemerkt als de regenbrenger.quote:Op maandag 29 september 2025 16:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik heb wel de regen meegenomen schijnbaar, al twee dagen op rij regen op een van de droogste plekken van het land
quote:Op maandag 29 september 2025 16:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 29 september 2025 16:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 29 september 2025 16:20 schreef CherryLips het volgende:
O god de DM heeft die caviakruiden niet meer. Dat wordt een opstand.
quote:
Caviakruiden?quote:Op maandag 29 september 2025 16:20 schreef CherryLips het volgende:
O god de DM heeft die caviakruiden niet meer. Dat wordt een opstand.
ja, je hebt kip varken rund... waarom geen caviakruiden??quote:
De beer heeft controle over de auto en de telefoonquote:Op maandag 29 september 2025 16:22 schreef bitterbal het volgende:
BEER IN DE AUTO IK HERHAAL BEER IN DE AUTO
Als ze het je beloofd hebben vast wel. HR kun je op bouwen.quote:Op maandag 29 september 2025 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Denken jullie trouwens dat het HR nog lukt om iets te regelen voor woensdag?
Dat hangt er vanafquote:Op maandag 29 september 2025 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Denken jullie trouwens dat het HR nog lukt om iets te regelen voor woensdag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Die doet toch helemaal niks, kijk eens hoe blij die isquote:Op maandag 29 september 2025 16:22 schreef bitterbal het volgende:
BEER IN DE AUTO IK HERHAAL BEER IN DE AUTO
Ik proef veel sarcasmequote:Op maandag 29 september 2025 16:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze het je beloofd hebben vast wel. HR kun je op bouwen.
quote:Op maandag 29 september 2025 16:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat hangt er vanafwoensdag is een relatief begripSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Je hebt al een vrouw aan de haak geslagen dus je hoeft er ook niet meer aantrekkelijk uit te zien.quote:Op maandag 29 september 2025 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gel voor mijn haar is volgens mij ook verdubbel in prijs de laatste 5 jaar.
Wordt je onder schot gehouden om dit te moeten zeggen?quote:Op maandag 29 september 2025 16:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze het je beloofd hebben vast wel. HR kun je op bouwen.
Uhuhquote:Op maandag 29 september 2025 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die doet toch helemaal niks, kijk eens hoe blij die is
Leugens.quote:Op maandag 29 september 2025 16:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt al een vrouw aan de haak geslagen dus je hoeft er ook niet meer aantrekkelijk uit te zien.
Die staat straks met een mand kip voor je deurquote:Op maandag 29 september 2025 16:06 schreef essnhills het volgende:
KiepCreepTM was al open. Ik glipte langs maar op het laatste moment zag ie me toch en riep ie naar me. Gedaan alsof ik met mijn telefoon bezig was en hem niet hoorde
En op de terugweg omgelopen
quote:Op maandag 29 september 2025 16:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die staat straks met een mand kip voor je deur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |