wel met iets er bij hoop ik?quote:Op maandag 29 september 2025 15:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik vreet alleen nog maar rijst tegenwoordig lijkt het wel.
nee, maar het is wel lekkerder, denk ikquote:
ChellyLips.quote:Op maandag 29 september 2025 15:41 schreef CherryLips het volgende:
Je mist hem pas na een maandquote:Op maandag 29 september 2025 15:53 schreef gianni61 het volgende:
hmm, ik zie dat Karzai al best lang een streepje door zijn naam heeft.
Ik heb niet gezegd dat ik hem misquote:
Gezien ie na z'n tweede unban alweer meteen over de scheef ging, zou dat geen verrassing mogen heten. Of iets dat je nu pas op zou moeten vallenquote:Op maandag 29 september 2025 15:53 schreef gianni61 het volgende:
hmm, ik zie dat Karzai al best lang een streepje door zijn naam heeft.
zo goed hou ik dat allemaal niet bijquote:Op maandag 29 september 2025 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gezien ie na z'n tweede unban alweer meteen over de scheef ging, zou dat geen verrassing mogen heten. Of iets dat je nu pas op zou moeten vallen
Blijkbaar is dat de grens.quote:Op maandag 29 september 2025 15:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je mag tegenwoordig niet eens meer zeggen dat je je moeder gaat vermoorden.
Je eet alleen nog maar crispy M&M's?quote:Op maandag 29 september 2025 15:41 schreef CherryLips het volgende:
stiefmoeder ook, denk ikquote:
Drie maaltijden per dag is netjes.quote:Op maandag 29 september 2025 16:05 schreef UitStraling het volgende:
De situatie in Antananarivo is al dagen zeer onrustig, in de hoofdstad van Madagaskar geldt sinds kort de avondklok na hevige protesten over de aanhoudende stroom- en watertekorten.
Onvrede bij gestrande Nederlandse vakantiegangers over de compensatie. "We krijgen naast drie maaltijden per dag maar drie alcoholvrije consumpties, neem je een fles water, dan geldt dat al als twee consumptie"
Dit verdien je ook gewoon als je naar Madagaskar op vakantie gaat.quote:
wablief?quote:Op maandag 29 september 2025 16:06 schreef essnhills het volgende:
KiepCreepTM was al open. Ik glipte langs maar op het laatste moment zag ie me toch en riep ie naar me. Gedaan alsof ik met mijn telefoon bezig was en hem niet hoorde
En op de terugweg omgelopen
Baobab bomen en dansende lemuren.quote:Op maandag 29 september 2025 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit verdien je ook gewoon als je naar Madagaskar op vakantie gaat.
Vast zo'n hidden gem Instagrammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |