SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
ik was alleen in de war bij de transgenderwet vraag. ik snapte niet wanneer ik nou goed deedquote:
Uh ja, wat houdt de transgenderwet in?quote:Op maandag 29 september 2025 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was alleen in de war bij de transgenderwet vraag. ik snapte niet wanneer ik nou goed deed
Ik wist niet dat zoiets gratis kon zijn want ik betaal er altijd voor.quote:Op maandag 29 september 2025 15:02 schreef Nattekat het volgende:
2. Jaarlijkse tandartscontrole gratis maken
Is die niet gratis dan? Ik betaal alleen voor de mondhygigenist altijd. Nou ja, en dat marteluurtje van afgelopen vrijdag. Arme bankrekening
Misschien je moeder die nog betaald?quote:Op maandag 29 september 2025 15:02 schreef Nattekat het volgende:
Is die niet gratis dan? Ik betaal alleen voor de mondhygigenist altijd. Nou ja, en dat marteluurtje van afgelopen vrijdag. Arme bankrekening
Nee, waarschijnlijk betaal je dan extra verzekering voor een "gratis" controle.quote:Op maandag 29 september 2025 15:02 schreef Nattekat het volgende:
Hier op het werk ging het laatst ook over transitievergoedingquote:Op maandag 29 september 2025 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was alleen in de war bij de transgenderwet vraag. ik snapte niet wanneer ik nou goed deed
Jij hebt geen mening over de gezondheid van Limburgers? Ik wel. Allemaal dood.quote:Op maandag 29 september 2025 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die stelling over dat ziekenhuis in Heerlen heb ik overgeslagen.
RIP Gianniquote:Op maandag 29 september 2025 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij hebt geen mening over de gezondheid van Limburgers? Ik wel. Allemaal dood.
doodsverwensing. BAN!quote:Op maandag 29 september 2025 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jezus ik las dit snel in combi met die quote en dacht echt huh wtf transgendervergoeding.quote:Op maandag 29 september 2025 15:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier op het werk ging het laatst ook over transitievergoeding
Sow.quote:Op maandag 29 september 2025 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mjaquote:Op maandag 29 september 2025 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
nee, Venlo.quote:Op maandag 29 september 2025 15:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar Heerlen is toch de stad van Geert?
Ze willen dat ik meebetaal aan niet-noodzakelijke ingrepen?quote:Op maandag 29 september 2025 15:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier op het werk ging het laatst ook over transitievergoeding
soms kun je beter gewoon niks zeggen hequote:Op maandag 29 september 2025 15:06 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben zo blij dat ik vooraf al heb gezegd dat dit pure troep is![]()
![]()
![]()
Helpt ook niet echt mee dat ik bijna alle vragen die mij uit dit hoekje hadden kunnen helpen overgeslagen heb.
Ik vind je wel een BBB ja.quote:Op maandag 29 september 2025 15:06 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Helpt ook niet echt mee dat ik bijna alle vragen die mij uit dit hoekje hadden kunnen helpen overgeslagen heb.
Je wilde geen gratis tandartscontrole?quote:Op maandag 29 september 2025 15:06 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik snapte dat je een grapje maakte hoorquote:Op maandag 29 september 2025 15:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Sorry dat ik een niet subtiel grapje maakten in jullie serieusheid.
Kunnen we social media wel opdoeken- oh wacht.quote:Op maandag 29 september 2025 15:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja
Ik weet er niet genoeg van om er een mening over te hebben.
Dat is denk ik iets wat mensen met meer dingen zouden moeten doen.
Je hoeft niet overal een mening over te hebben. Zeker als je er verder niets van weet.
Welke, die over de transitievergoeding?quote:Op maandag 29 september 2025 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Het mooiste vind ik nog wel dat CE z'n post verkeerd gelezen wordt.
Sommige stellingen zijn te complex om in een simpele ja-nee te slaan. Die heb ik geskipt. Of stellingen over zaken waar ik niet genoeg van af weet. Ja, weet ik veel.quote:Op maandag 29 september 2025 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms kun je beter gewoon niks zeggen he
Yepquote:Op maandag 29 september 2025 15:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welke, die over de transitievergoeding?
Heb ik al.quote:Op maandag 29 september 2025 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je wilde geen gratis tandartscontrole?
Ik heb ook een transitievergoeding gehad, komt wel dichtbij zoquote:
Oh, je moeder betaalt echt nog?quote:
nee, dan heb je een aanvullende verzekering. die is niet gratisquote:
Je was vroeger een leeuw?quote:Op maandag 29 september 2025 15:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook een transitievergoeding gehad, komt wel dichtbij zo
Lucht.quote:
Ahwquote:Op maandag 29 september 2025 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dan heb je een aanvullende verzekering. die is niet gratis
Nee vroeger was ik geen witte tijgerquote:
Je bent wel wat bleekjes.quote:Op maandag 29 september 2025 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee vroeger was ik geen witte tijger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |