Jij vult nu iets voor een ander inquote:Op dinsdag 30 september 2025 00:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Maar ontopic, er zitten daar meerdere vakantieparken. Misschien zit ze daar, ze is 24 en dus al 6 jaar volwassen. Mensen mogen hun medische hulpverlening ontlopen. Verder mogen mensen ook kiezen om te sterven.
Daar mag je ook gewoon over praten op een forum. En daar moet je mijn inziens ook niet moeilijk overdoen.
Dat weten nabestaanden ook. En probeer vooral niks in te vullen nu voor anderen.
Je kan alleen maar hopen dat ze niet zwaar depressief of psychotisch is of zoiets dergelijks.quote:Op dinsdag 30 september 2025 06:21 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Dat zegt allemaal niks als de persoon on kwestie door psychische gezondheidsproblemen ontoerekeningsvatbaar is.
Waarom dit soort sneren naar elkaar? Ik hoop ook dat ze in goede gezondheid wordt aangetroffen of dat ze de keuze heeft kunnen maken waar ze gelukkig van wordt. Sommige mensen willen gewoon alle schepen achter zich verbranden.quote:Op dinsdag 30 september 2025 00:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja is dat serieus wat je hoopt?
Ik denk vooral dat je je deugtzaamheid wil laten zien hier, zeker na onze discussie hier eerder.
Maar ontopic, er zitten daar meerdere vakantieparken. Misschien zit ze daar, ze is 24 en dus al 6 jaar volwassen. Mensen mogen hun medische hulpverlening ontlopen. Verder mogen mensen ook kiezen om te sterven.
Daar mag je ook gewoon over praten op een forum. En daar moet je mijn inziens ook niet moeilijk overdoen.
Dat weten nabestaanden ook. En probeer vooral niks in te vullen nu voor anderen.
Nog geen patroon hoor, is gewoon toevalligquote:Op dinsdag 30 september 2025 10:51 schreef Horzula het volgende:
Tweede Luna met klaarblijkelijk psychiatrische problemen waar ik van hoor.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 00:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja is dat serieus wat je hoopt?
Ik denk vooral dat je je deugtzaamheid wil laten zien hier, zeker na onze discussie hier eerder.
Ook deze zaak hebben @Nober en ik weer opgelost. Tot de volgende keer.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:34 schreef StateOfMind het volgende:
Ze is levend gevonden
Kreeg een pushmelding.
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook deze zaak hebben @:nober en ik weer opgelost. Tot de volgende keer.
Topic weg is beter @Jippiequote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:41 schreef ootjekatootje het volgende:
Mooi, hopelijk gaat het goed met haar @:jippie kunnen haar privé gegevens eruit?
Dit topic werd ineens na een week. Gekickt, zal dus wel die vrouw zijnquote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:21 schreef proud_mami het volgende:
Is er een paar jaar geleden niet precies zo’n zaak voorbij gekomen? Ook jonge vrouw die was ‘ontsnapt’ uit een ziekenhuis? En was ook gevonden gelukkig. Komt me zo bekend voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |