Ahwquote:Op maandag 29 september 2025 15:13 schreef StateOfMind het volgende:
Luna zit gewoon naast mij op de bank
Heeft alleen 4 pootjes
Dit. Ik kan me niet voorstellen hoe ongerust ze zullen zijn.quote:Op maandag 29 september 2025 16:33 schreef Gibson88 het volgende:
He verdarre wat ongelooflijk shit voor haar ouders, familie vrienden etc. Hopelijk mag ze gauw in goede gezondheid terugkeren.
quote:Op maandag 29 september 2025 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je de goede richting op loopt, kun je er "verdwalen" en niemand tegenkomen.
Mensen die met mentale problemen struggelen verdienen respect, ook al snappen we niet wat er in hun hoofd om gaat. Deze mensen hebben het al moeilijk genoeg. <Knip>quote:
Er was gisteren een grote zoektocht dus waarom er dan zo laat in actie geschoten wordt met een opsporingsbericht snap ik ook niet.quote:Op maandag 29 september 2025 17:41 schreef Nober het volgende:
Vrijdag weggelopen uit een AMC en maandag pas een opsporingsbericht.
Hoopte ze dat Luna zichzelf vanochtend wel weer zou melden?
Ja is dat serieus wat je hoopt?quote:Op maandag 29 september 2025 18:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ze levend gevonden wordt. Maar ik vrees het ergste
Jammer dat je mij weer aan valt, maar verder wel eens met jouw post.quote:Op dinsdag 30 september 2025 00:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja is dat serieus wat je hoopt?
Ik denk vooral dat je je deugtzaamheid wil laten zien hier, zeker na onze discussie hier eerder.
Maar ontopic, er zitten daar meerdere vakantieparken. Misschien zit ze daar, ze is 24 en dus al 6 jaar volwassen. Mensen mogen hun medische hulpverlening ontlopen. Verder mogen mensen ook kiezen om te sterven.
Daar mag je ook gewoon over praten op een forum. En daar moet je mijn inziens ook niet moeilijk overdoen.
Dat weten nabestaanden ook. En probeer vooral niks in te vullen nu voor anderen.
Dat zegt allemaal niks als de persoon on kwestie door psychische gezondheidsproblemen ontoerekeningsvatbaar is.quote:Op dinsdag 30 september 2025 00:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja is dat serieus wat je hoopt?
Ik denk vooral dat je je deugtzaamheid wil laten zien hier, zeker na onze discussie hier eerder.
Maar ontopic, er zitten daar meerdere vakantieparken. Misschien zit ze daar, ze is 24 en dus al 6 jaar volwassen. Mensen mogen hun medische hulpverlening ontlopen. Verder mogen mensen ook kiezen om te sterven.
Daar mag je ook gewoon over praten op een forum. En daar moet je mijn inziens ook niet moeilijk overdoen.
Dat weten nabestaanden ook. En probeer vooral niks in te vullen nu voor anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |