Oh ik geloof je wel hoor! Maar het was meer dat het steeds opvalt. Ik kom denk ik ook bij jou in de put wonen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Vanmorgen rond 8 uur heeft het heel kortstondig hard gewaaid hier. Daarna nog even windkracht 4, maar zakte al snel naar 2. Meer richting jouw max windkracht 6. Dat is flinke wind, maar natuurlijk nog lang geen storm.
Had veel meer wind verwacht, maar ik lig weer eens in die windluwe put.
[ afbeelding ]
Bij ons vanmiddag ook zo nu en dan opeens een dreunquote:
Houtkachelquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij ons vanmiddag ook zo nu en dan opeens een dreun
Dit is heerlijk weer om lekker thuis voor de kachel te zitten. Wat ik nu dus ook doe
Heerlijk alhoewel ik na gister alweer zat ben dit weertypequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga lekker Netflixje kijken en kaarsjes aan.
GENOT
@:zipportal @:misshobje @:coco @:pisces29
Ik mis de zonquote:Op zondag 5 oktober 2025 07:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Heerlijk alhoewel ik na gister alweer zat ben dit weertype
quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nu al dagen bezig met ChatGPT een afbeelding laten genereren waarbij er een woestijn in Noord-Limburg is. Topografie is niet z'n sterkste kant
Het... lukt... maar... niet...
Ja, dat zou je denken.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maar... een woestijn ziet er regardless overal min of meer hetzelfde uit toch? Dus als je dat laat genereren dan kan je het een woestijn in noord Limburg noemen en either way is het dan gewoon een woestijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dat zou je denken.
Even een greep uit mijn pogingen:Ohhh zo heb je het gedaan hahaha, oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou die laatste stretched ongeveer tot aan noord Limburg geloof ik![]()
Daar schijnt nooit de zonquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet in Amsterdam denk ik.
JA dat vooral!quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |