Die kreeg ik gisteren ook. "Hoi pap"quote:Op maandag 29 september 2025 07:29 schreef CherryLips het volgende:
O m'n "kind" heeft zijn/haar telefoon laten vallen en heeft nu een nieuw nummer. Maar toch moet ik hem/haar appen op weer een ander nummer.
Ik vermoed zomaar dat er weer wat gegevens gelekt zijn.
Ik heb m'n ouders ook al gewaarschuwd dat ik ze nooit zo zou aanspreken.quote:Op maandag 29 september 2025 08:05 schreef kwiwi het volgende:
Mijn stiefvader was onlangs verrassend oplettend vond ik met zo'n bericht. Ik appte hem vanaf een ander nummer omdat ik m'n telefoon thuis vergeten was, en hij vroeg direct: "om even te controleren, wat is mama's geboortedatum?".
quote:Lichaam hangt urenlang achter verkeersbord op snelweg
Zondagmiddag is op de Brusselse ring ter hoogte van Anderlecht het levenloze lichaam van een man aangetroffen. De vondst werd gedaan nabij het Westland Shopping Center, op de grens van Dilbeek en Anderlecht. Wat de zaak extra opmerkelijk maakt: het lichaam hing aan de achterkant van een oranje verkeersbord en was met een touw of kabel vastgemaakt.
Volgens bronnen van onder meer Sudinfo en Het Laatste Nieuws werd het lichaam pas laat in de middag opgemerkt, hoewel het vermoedelijk al urenlang zichtbaar was. “Sommige voorbijgangers dachten dat het om een Halloweenversiering ging”, zegt een bron dicht bij het onderzoek.
De federale gerechtelijke politie onderzoekt de zaak. Het eerste onderzoek werd gedaan door de wegpolitie, die de zaak vervolgens overdroeg. De doodsoorzaak is nog niet vastgesteld, maar de omstandigheden worden als verdacht beschouwd. Een misdrijf wordt niet uitgesloten, al behoort ook zelfdoding tot de scenario’s waar rekening mee wordt gehouden.
Opvallend is dat bronnen bij de politie de situatie vergelijken met praktijken van Mexicaanse drugskartels. “Het lijkt haast een scène uit een ‘Narcos’-serie”, aldus een betrokkene.
Het Openbaar Ministerie heeft een onderzoek geopend om de precieze omstandigheden rond het overlijden vast te stellen. De identiteit van het slachtoffer is vooralsnog niet vrijgegeven.
https://112vdg.nl/2025/09(...)6Cpt0sEeICqiiPmew2lg
Mja, dat is inderdaad wel zo raar in europa dat ik ook even zou twijfelen, maar zou toch de politie bellen.quote:
Je moet ze tegenwoordig voor alles waarschuwen, want zelfs je stem kan inmiddels nagemaakt wordenquote:Op maandag 29 september 2025 08:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb m'n ouders ook al gewaarschuwd dat ik ze nooit zo zou aanspreken.
Geboortedatum als controlevraag is ook niet veilig.quote:Op maandag 29 september 2025 08:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je moet ze tegenwoordig voor alles waarschuwen, want zelfs je stem kan inmiddels nagemaakt worden
Waar is de muur?! Straks zitten er nog Mexicaanse beren achter je aan!quote:Op maandag 29 september 2025 04:47 schreef LTVDK het volgende:
Ik had vandaag zo naar Mexico kunnen zwemmen
[ afbeelding ]
Straks worden de vragen zo moeilijk dat je er niet meer doorheen komt. Dan blokkeert iedereen elkaar.quote:Op maandag 29 september 2025 08:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geboortedatum als controlevraag is ook niet veilig.
Nee is het ook niet, maar vond het al heel wat dat hij erover nadacht om iets te vragen dat niet over zichzelf ging dat ik zou weten.quote:Op maandag 29 september 2025 08:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geboortedatum als controlevraag is ook niet veilig.
"Wat aten we als nagerecht op kerstavond 1993?"quote:Op maandag 29 september 2025 08:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks worden de vragen zo moeilijk dat je er niet meer doorheen komt. Dan blokkeert iedereen elkaar.
sowieso een viennetta boomstammetjequote:Op maandag 29 september 2025 08:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Wat aten we als nagerecht op kerstavond 1993?"
Uh..
BLOCK!quote:Op maandag 29 september 2025 08:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Wat aten we als nagerecht op kerstavond 1993?"
Uh..
Codewoord afspreken.quote:Op maandag 29 september 2025 08:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks worden de vragen zo moeilijk dat je er niet meer doorheen komt. Dan blokkeert iedereen elkaar.
Ja, die krijg ik ook regelmatig.quote:Op maandag 29 september 2025 08:09 schreef gianni61 het volgende:
ik krijg allen van die telefoontjes met een computerstem: "Hallo, ik wil met je praten via whatsapp"
verder dan dat heb ik nog nooit gehoord want dan heb ik al opgelegd en geblokkeerd
Een beetjequote:Op maandag 29 september 2025 08:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo.Heb je niet liggen zweten?
Lekker rustigquote:Op maandag 29 september 2025 08:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij ons was het altijd flensjes met ijsquote:Op maandag 29 september 2025 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sowieso een viennetta boomstammetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |