quote:Op zondag 28 september 2025 17:13 schreef Recce het volgende:
Dank iedereen. We zijn maar direct naar de dierenarts gegaan met Luna. Ze was gewoon op. Rust in vrede Luuntje!
zal vast wel ergens een beer verstopt zitten , wachtendquote:Op maandag 29 september 2025 04:47 schreef LTVDK het volgende:
Ik had vandaag zo naar Mexico kunnen zwemmen
[ afbeelding ]
maar je hoeft nog niet direct geld over te maken?quote:Op maandag 29 september 2025 07:29 schreef CherryLips het volgende:
O m'n "kind" heeft zijn/haar telefoon laten vallen en heeft nu een nieuw nummer. Maar toch moet ik hem/haar appen op weer een ander nummer.
Ik vermoed zomaar dat er weer wat gegevens gelekt zijn.
Je bent op het lijstje 'proberen te scammen' belandquote:Op maandag 29 september 2025 07:29 schreef CherryLips het volgende:
O m'n "kind" heeft zijn/haar telefoon laten vallen en heeft nu een nieuw nummer. Maar toch moet ik hem/haar appen op weer een ander nummer.
feestquote:Op maandag 29 september 2025 07:29 schreef CherryLips het volgende:
Zover is ons gesprek niet gekomen. Wel apart dat ze me sms'en en niet meteen appen.quote:Op maandag 29 september 2025 07:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar je hoeft nog niet direct geld over te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |