Heb je nog andere hidden gems die ik niet mag missen?quote:Op zondag 28 september 2025 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, inclusief overnachting. Prachtige begraafplaats. Heel, heel groot.
Ik hoor er meer mensen over die naar Japan gaan of zijn geweest.quote:
Ja ik ook, de laatste jaren steeds meer. Maar las ook dat Japanners het vele toerisme een beetje zat zijn.quote:Op zondag 28 september 2025 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoor er meer mensen over die naar Japan gaan of zijn geweest.
Graag gedaan.quote:Op zondag 28 september 2025 21:48 schreef CherryLips het volgende:
Maar het kwam wel door Air en @:Q. dat ik toen ben gegaan.
Echt goddelijk.quote:Op zondag 28 september 2025 21:49 schreef CherryLips het volgende:
Hiroshima had lekkerdere okonomiyaki
Eindelijk een einde aan je beproeving!quote:Op zondag 28 september 2025 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga morgen naar ENgeland. Nou ja bijna. We slapen morgenavond nog in Coldstream. Dinsdag nog even in Northumberland wandelen en dan smijten we de kar op de boot en gaan we weer naar huis
Ik heb nog een stuk van de zijderoute gelopen en in een aantal van die dorpjes overnacht. Dat vond ik een mooie afwisseling van de grote steden.quote:Op zondag 28 september 2025 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je nog andere hidden gems die ik niet mag missen?
Ben tot nu toe in Osaka, Beppu, Kyoto, Takayama en Tokio geweest.
Met name in Kyoto.quote:Op zondag 28 september 2025 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik ook, de laatste jaren steeds meer. Maar las ook dat Japanners het vele toerisme een beetje zat zijn.
Je eten of je ijsje mag ook.quote:Op zondag 28 september 2025 21:51 schreef CherryLips het volgende:
Is 'een kledingstuk verliezen aan een hert' ook verplicht als toerist?
Daar was het tofste Oktoberfest ooit. Met de A-bomb dome op de achtergrond. Wat een land, wat een land.quote:
Ja toeristen mogen op steeds meer plekken alleen nog maar geld komen brengen en verder opdonderen. Ondankbaar kutvolk. Ik vind er dingen vanquote:Op zondag 28 september 2025 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik ook, de laatste jaren steeds meer. Maar las ook dat Japanners het vele toerisme een beetje zat zijn.
Gaat het weer over Amsterdam?quote:Op zondag 28 september 2025 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja toeristen mogen op steeds meer plekken alleen nog maar geld komen brengen en verder opdonderen. Ondankbaar kutvolk. Ik vind er dingen van
Wat vind je van Halloween?quote:Op zondag 28 september 2025 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja toeristen mogen op steeds meer plekken alleen nog maar geld komen brengen en verder opdonderen. Ondankbaar kutvolk. Ik vind er dingen van
Nou ik denk dat het probleem vooral is dat toeristen lokale gebruiken en regels vaak aan hun laars lappen. Dat zie ik hier ook, en die mensen ben je liever kwijt dan rijk natuurlijk.quote:Op zondag 28 september 2025 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |