Maar ons is tijdens covid verteld door de autoriteiten dat het alleen helpt als iedereen gevaccineerd is.quote:Op maandag 29 september 2025 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker boeiend, moet je je blagen maar vaccineren. Niet mijn probleem.
Abdoellah II is helemaal gek van de Westerse cultuur.quote:Op maandag 29 september 2025 10:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ok Jordanië, da's wel een baken van rust in die regio
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 september 2025 10:55 schreef bitterbal het volgende:
"Niemand ziet me, niemand ziet me..."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
gnagnagnaquote:Op maandag 29 september 2025 10:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Niemand ziet me, niemand ziet me..."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 september 2025 10:59 schreef bitterbal het volgende:
"Synchroon Sjaak, synchroon!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Niet dat ik een voorstander ben van Palestijnen (laat staan ze voor behandeling naar NL te komenquote:Op maandag 29 september 2025 10:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Van mij zijn ze welkom onder voorwaarden dat ze linea recta terug gaan als ze weer beter zijn.
Maar we weten allemaal dat dat niet reëel is en we weer extra woningzoekenden en uitkeringtrekkers erbij hebben.
Beter zou Nederland financiële steun zou geven om die kinderen te behandelen in cultureel gelijke landen als Egypte en Libanon. Echter sluiten die landen keihard alle deuren voor Palestijnen.
quote:Op maandag 29 september 2025 10:59 schreef bitterbal het volgende:
Vieze ratten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze mij tegen een memmetje aanhouden ben ik ook schattigquote:Op maandag 29 september 2025 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk nou![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Je bent zelf een vieze rat![]()
![]()
uhmquote:Op maandag 29 september 2025 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze mij tegen een memmetje aanhouden ben ik ook schattig
quote:
STINGquote:
quote:Op maandag 29 september 2025 10:55 schreef bitterbal het volgende:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
quote:
Hquote:
Hoe is het hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |