Wat is JOUW suggestie wat er gedaan kan worden?quote:Op maandag 29 september 2025 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O oké, laat ze dan maar creperen.
We laten ze niet creperen, maar we kunnen niets voor ze betekenen. En ja, dat is echt bikkelhard, maar het alternatief is dom 'wir schaffen das' roepen en daar uiteindelijk de hele nare gevolgen van ondervinden.quote:Op maandag 29 september 2025 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O oké, laat ze dan maar creperen.
Ik zou zeggen, laat onze werkelozen alle zieke kindertjes maar opvangen, die hebben er de tijd voor en dan hebben ze wat nuttigs te doen.quote:Op maandag 29 september 2025 10:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat is JOUW suggestie wat er gedaan kan worden?
* TheStigsDutchCousin konijnenplaatjes zoektquote:Op maandag 29 september 2025 10:20 schreef bitterbal het volgende:
Hebben we vandaag na het puntmutsenuurtje het schattige beestjes uurtje?
quote:Op maandag 29 september 2025 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin konijnenplaatjes zoekt
Als dit puntmutsen is, vind ik het wel heel erg tamquote:Op maandag 29 september 2025 10:20 schreef bitterbal het volgende:
Hebben we vandaag na het puntmutsenuurtje het schattige beestjes uurtje?
Ik heb het over die kinderenquote:Op maandag 29 september 2025 10:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat is JOUW suggestie wat er gedaan kan worden?
Dt is puntmutsen voor beginnersquote:Op maandag 29 september 2025 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als dit puntmutsen is, vind ik het wel heel erg tam
die moeder komt ook mee gerquote:Op maandag 29 september 2025 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het over die kinderenMensen uit landen waar een oorlog woedt zijn hier van mij welkom, kinderen met ziektes uit oorlogsgebieden mogen van mij hier behandeld worden. Dat wil niet zeggen dat ik wil dat iedereen en zijn moeder hier maar binnen moet komen.
Nou, impliciet welquote:Op maandag 29 september 2025 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het over die kinderenMensen uit landen waar een oorlog woedt zijn hier van mij welkom, kinderen met ziektes uit oorlogsgebieden mogen van mij hier behandeld worden. Dat wil niet zeggen dat ik wil dat iedereen en zijn moeder hier maar binnen moet komen.
Heel Nederland dadelijk AIDS, ebola, waterpokken, malaria, hondsdolheid en de builenpest.quote:Op maandag 29 september 2025 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Links-conservatief heeft er nog éénquote:Op maandag 29 september 2025 09:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben jij dan links conservatief of rechts progressief?
Die scheld ik gewoon uit voor centrum hoor.quote:Op maandag 29 september 2025 10:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Links-conservatief heeft er nog één
Lekker boeiend, moet je je blagen maar vaccineren. Niet mijn probleem.quote:Op maandag 29 september 2025 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heel Nederland dadelijk AIDS, ebola, waterpokken, malaria, hondsdolheid en de builenpest.
Och. Paar daarvan ga je vooral snel dood aan. Het was hier toch te vol?quote:Op maandag 29 september 2025 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heel Nederland dadelijk AIDS, ebola, waterpokken, malaria, hondsdolheid en de builenpest.
Ja maar de goeikes hoeven niet dood te gaan.quote:Op maandag 29 september 2025 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och. Paar daarvan ga je vooral snel dood aan. Het was hier toch te vol?
Mweh, een beetje willekeur is wel beter op zich.quote:Op maandag 29 september 2025 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar de goeikes hoeven niet dood te gaan.
Van mij zijn ze welkom onder voorwaarden dat ze linea recta terug gaan als ze weer beter zijn.quote:Op maandag 29 september 2025 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lol, alsof die financiële steun dan bij kinderen terecht zou komen.quote:Op maandag 29 september 2025 10:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Van mij zijn ze welkom onder voorwaarden dat ze linea recta terug gaan als ze weer beter zijn.
Maar we weten allemaal dat dat niet reëel is en we weer extra woningzoekenden en uitkeringtrekkers erbij hebben.
Beter zou Nederland financiële steun zou geven om die kinderen te behandelen in cultureel gelijke landen als Egypte en Libanon. Echter sluiten die landen keihard alle deuren voor Palestijnen.
Dat ook iddquote:Op maandag 29 september 2025 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, alsof die financiële steun dan bij kinderen terecht zou komen.
Egypte is doodsbang om een vrolijke terroristenclub binnen te halen, en Jordanië en Libanon hebben wel erg slechte ervaringen met Palestijnen.quote:Op maandag 29 september 2025 10:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Van mij zijn ze welkom onder voorwaarden dat ze linea recta terug gaan als ze weer beter zijn.
Maar we weten allemaal dat dat niet reëel is en we weer extra woningzoekenden en uitkeringtrekkers erbij hebben.
Beter zou Nederland financiële steun zou geven om die kinderen te behandelen in cultureel gelijke landen als Egypte en Libanon. Echter sluiten die landen keihard alle deuren voor Palestijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |