https://www.moncler.com/e(...)1A00199598H2999.htmlquote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:52 schreef Nober het volgende:
Moncler jas dragend die zal wel even op vakantie zijn op Ibiza, Mykonos, Bali, Abu Dhabi.
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
https://www.moncler.com/e(...)1A00199598H2999.html
Er staan mooie jassen op de site, ¤1600,00 voor dit model.
Wat een lelijk geval...quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
https://www.moncler.com/e(...)1A00199598H2999.html
Er staan mooie jassen op de site, ¤1600,00 voor dit model.
Kun je 15 mooie jassen voor kopenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:25 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Wat een lelijk geval...
En dat voor ¤1600...
Ivm de privacy mogen wij hier niets over weten.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat niet helemaal duidelijk wordt uit het verhaal: had hij een zwervend bestaan of is hij de 11e gewoon thuis geweest of woonde hij op zichzelf bijvoorbeeld?
Over het hele jaar zo'n ¤6000. Om uit te geven.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 00:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hoeveel geld pint iemand anno 2025 en waarvoor.
En van wie was die Cortina fiets ? kost ¤2069quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat niet helemaal duidelijk wordt uit het verhaal: had hij een zwervend bestaan of is hij de 11e gewoon thuis geweest of woonde hij op zichzelf bijvoorbeeld?
Rijke gozer, zal best een hele goede baan hebben.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:03 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
En van wie was die Cortina fiets ? kost ¤2069
De E-U4 Transport is dé klassieke transportfiets van Cortina, maar dan elektrisch.
Kan dat niet dan? Zoveel mensen fietsen tegenwoordig op fietsen van enkele duizenden euro's..quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:03 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
En van wie was die Cortina fiets ? kost ¤2069
De E-U4 Transport is dé klassieke transportfiets van Cortina, maar dan elektrisch.
Ik vrees dat echt toch wat minder goed gaat met die knaap. In een oproep van de politie/in het nieuws is de politie bang dat hij in gevaar is. Wat mij doet vermoeden dat hij zich in ongure kringen heeft bevonden c.q. het criminele pad op is (geweest) Maar moet ik hier nadrukkelijk bij melden dat dit MIJN onderbuikgevoel is.quote:Op zondag 28 september 2025 20:02 schreef maily het volgende:
Hopelijk is hij gauw ongedeerd gevonden ...
Je koopt dat soort jassen meestal niet van je zuurverdiende geld. (no offense to criminelen en de echte liefhebberts)quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:31 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik vrees dat echt toch wat minder goed gaat met die knaap. In een oproep van de politie/in het nieuws is de politie bang dat hij in gevaar is. Wat mij doet vermoeden dat hij zich in ongure kringen heeft bevonden c.q. het criminele pad op is (geweest) Maar moet ik hier nadrukkelijk bij melden dat dit MIJN onderbuikgevoel is.
Is het al bekend of het een échte Moncler-jas is? Je kan ze tegenwoordig tegen een goedkopere prijs ook gewoon nep binnenhalen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 00:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Rijke gozer, zal best een hele goede baan hebben.
Ik las er vanmorgen toevallig dit artikel over:quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:38 schreef Durmada het volgende:
[..]
Is het al bekend of het een échte Moncler-jas is? Je kan ze tegenwoordig tegen een goedkopere prijs ook gewoon nep binnenhalen.
Als FOK!-detective moet je dit soort dingen toch uitzoeken? Ik ga niet alles voorkauwen.
Zo privé is zijn achternaam niet. Het staat overal op FB.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze houden de achternaam liever privé, dus geen idee of Tijn een echte jas of een neppe droeg. De politie heeft eerder dit merk specifiek genoemd, ik denk zelf dat die echt is.
Wat heeft zijn achternaam met het merk jas te maken?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik las er vanmorgen toevallig dit artikel over:
https://www.telegraaf.nl/(...)l&utm_campaign=share
Ze houden de achternaam liever privé, dus geen idee of Tijn een echte jas of een neppe droeg. De politie heeft eerder dit merk specifiek genoemd, ik denk zelf dat die echt is.
Je weet hoe Google Search werkt?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:03 schreef maily het volgende:
[..]
Wat heeft zijn achternaam met het merk jas te maken?
In plaats van vage shit uit te kramen kun je ook gewoon zeggen wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je weet hoe Google Search werkt?
Dst is niet mijn vraag.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je weet hoe Google Search werkt?
Ja maar een Moncler jas en een oma-fiets is niet echt gangster, vind ik. Die combi.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:27 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Je koopt dat soort jassen meestal niet van je zuurverdiende geld. (no offense to criminelen en de echte liefhebberts)
Die lelijke fiets blijkt ook niet goedkoop te zijn.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:50 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja maar een Moncler jas en een oma-fiets is niet echt gangster, vind ik. Die combi.
(ik heb zelf ook een oma-fiets, maar ik hoop dat iedereen snapt wat ik bedoel)
Misschien rijke ouders? Het hoeft niet meteen crimineel te zijn he.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die lelijke fiets blijkt ook niet goedkoop te zijn.
Damesfiets van 2300 en een jas van 1600 ¤ > eh welke jongen van 25 kiest deze combinatie ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die lelijke fiets blijkt ook niet goedkoop te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |