Dat lijkt me een goed idee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:00 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Tja, het zijn de mensen die hem als vermist hebben opgegeven. De moeder van een vriend van hem, notabene. Blijkbaar toch iemand die om hem gaf. Maar ik zal ophouden. Kan iedereen fijn verder speculeren.
Mooi, Ik laat het aan jou over nu.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed idee.
Heel veel mensen in dat circuit leiden een dubbelleven...zeker als ze nog jong zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wacht even… Wat vrienden en familie zeggen neem je met een korreltje zout maar je geloofd wel wat een wildvreemde op X zegt?
Oké, maar een anonieme reactie op X aanhalen is niet echt overtuigend.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:40 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Heel veel mensen in dat circuit leiden een dubbelleven...zeker als ze nog jong zijn.
Helemaal eens, maar ook berichten op X komen niet uit de lucht vallen (wat ik begrijp zijn dit geen random personen maar mensen dichtbij Tijn of de familie). Ik geef alleen maar aan dat het 1 het ander niet uitsluit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oké, maar een anonieme reactie op X aanhalen is niet echt overtuigend.
We weten het verder gewoon niet wat er is gebeurd.
Het kan ook zinloos geweld zijn geweest, dat hij die twee gasten op straat verkeerd aankeek en een fataal pak rammel heeft gekregen enz.
Het bericht op X was van een anoniem figuur die net een account had aangemaakt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:02 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Helemaal eens, maar ook berichten op X komen niet uit de lucht vallen (wat ik begrijp zijn dit geen random personen maar mensen dichtbij Tijn of de familie) . Ik geef alleen maar aan dat het 1 het ander niet uitsluit.
Ja het kan een gevalletje "wrong place wrong time" zijn, maar het zou mij verbazen.
Triest genoeg i.i.g. weer.
Verkeerd gelezen, my bad.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:04 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Het bericht op X was van een anoniem figuur die net een account had aangemaakt.
De rest van de info kwam idd van FB, het kringetje dat blijkbaar bekend was met Tijn.
Nee, alles liep ineens door elkaar waardoor ik het zelf ook niet heel duidelijk heb kunnen maken. En eigenlijk ook geen zin meer in had.quote:
uit de OP:quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Waarom staat het alleen in de OP dat hij is aangetroffen?
Ik vergat het woord vaak zie ik...quote:
Die waren al eerder aangehouden. Geen idee of ze bekend hebben of dat de politie meer bewijs heeft kunnen verzamelen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:34 schreef Adidasveter het volgende:
Ik las vanmiddag een bericht dat er 2 verdachten waren aangehouden. Misschien zijn is de dode gevonden op aanwijzingen van bekentenissen van de aangehouden mensen.
Te triest voor woorden, ik had dit niet gedacht/verwacht.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:57 schreef Gibson88 het volgende:
Wat we al verwacht hadden. Treurige afloop
Dat was ik, je mag me best bij naam noemen, hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:51 schreef MissButterflyy het volgende:
Ach, wat sneu. In dit topic werd geroddeld over dat zijn moeder hem heeft laten zitten, maar je komt niet zomaar in een jeugdinstelling terecht he.
Daar komen kinderen niet terecht omdat de ouders er geen zin in hebben.
Oh, ik had geen idee wie het had geschreven hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:04 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat was ik, je mag me best bij naam noemen, hoor.
Ik schreef dat er niet naar hem omgekeken werd door zijn familie oid, vertelt door het kringetje rondom de moeder van zijn vriend die ook nu weer het woord doet.
Dan zij het geen roddels meer als je dit leest;
Maar ook een jongen die het niet makkelijk heeft gehad in zijn jeugd. Al jong kreeg hij hulp, maar toch kwam hij op straat terecht. Daar probeerde hij te overleven,”
De laatste jaren woonde Tijn een tijd bij de daklozenopvang in de Alkmaarse wijk Hoefplan. Ook logeerde hij bij verschillende mensen thuis.
Maar jij weet al dat dit allemaal aan Tijn zelf heeft gelegen en niet aan zijn ouders / opvoeding?
Wat ben jij toch godsgruwelijk dom.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oh, ik had geen idee wie het had geschreven hoor.
Maar het doet er niet toe aan wie het heeft gelegen. Het is al triest genoeg dat hij dakloos was en een zware jeugd heeft gehad.
Verder zijn het wel roddels die je verspreidt, precies wat in het artikel wordt aangegeven doe je dus aan mee.
Je keek in de spiegel?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:13 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Wat ben jij toch godsgruwelijk dom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |