Dat heb ik dus ook, kan geen verkoop herinneren die slecht gegaan is maar goed, 4 sterren zijn toch ook goed.. 3 is alleen wat minder...quote:Op zondag 28 september 2025 19:32 schreef sigme het volgende:
Ik zie niet hoe lang ik al op marktplaats zit. Ik gok sinds het begin der eeuwigheid?
De meeste beoordeling die ik heb zijn 5 sterren, er zit er eentje bij met 4 sterren maar ik kan niet bedenken wat ik met die persoon behandeld heb.
Gaat je geen kut aanquote:Op zondag 28 september 2025 19:20 schreef Chandler het volgende:
Kom ik er net achter dat ik al 19 jaar op marktplaats kom!en nog maar 75 scores met een 5 sterren als uitkomst heb... niet alleen maar 5 sterren moet ik eerlijk bekennen
71 keer 5 sterren
3 keer 4 sterren
1 keer 3 sterren
Ondanks altijd fijne verkopen zijn er altijd wel een paar die je geen 5 sterren geven maar goed... hoe zit het met jou?
Moet wel erkennen dat de meeste verkopen toch wel van de laatste 2-3 jaar zijn en dat ik ook wel verkopen heb gehad waarbij ik geen rating achter kon laten, dus heb meer verkopen gedaan dan de ervaringen op de site.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |