abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218899901
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 18:55 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik vind de website er wel uitzien als een dropship site waardoor ik al 2x een paar honderd euri kwijt ben omdat ze niet aan retouren doen... Ik hoorde haar idd vandaag in de podcast heel trots vertellen dat ze bij dure mooie merken in kocht
Zou ik nog niet weten waarom ik dat dan juist bij jolienoe zou moeten kopen maar goed
pi_218899906
DBM haar ouders hadden vandaag een vrije dag, vanmiddag bracht haar moeder de auto bij haar want haar werk zat in het dorp van DBM, vanmiddag had ze “flapje of flipje” afgestaan aan oma want die ging ergens op visite. Vanmorgen waren ze vrij, vanmiddag moest ze werken en na schooltijd ging haar moeder ergens op visite. Snappen we het nog?

O en onder het hotel van Sanneke zat een game room een bioscoop en restaurants, ideaal voor kinderen. Voor pubers ja, niet voor baby’s zoals die van Sanneke. En dit weekend liep ze een HALF UUR alleen door de stad en niemand zag dat ze een moeder was, ook zoiets kroms.
pi_218899921
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 18:56 schreef IlseMarije het volgende:
DBM haar ouders hadden vandaag een vrije dag, vanmiddag bracht haar moeder de auto bij haar want haar werk zat in het dorp van DBM, vanmiddag had ze “flapje of flipje” afgestaan aan oma want die ging ergens op visite. Vanmorgen waren ze vrij, vanmiddag moest ze werken en na schooltijd ging haar moeder ergens op visite. Snappen we het nog?

O en onder het hotel van Sanneke zat een game room een bioscoop en restaurants, ideaal voor kinderen. Voor pubers ja, niet voor baby’s zoals die van Sanneke. En dit weekend liep ze een HALF UUR alleen door de stad en niemand zag dat ze een moeder was, ook zoiets kroms.
Dat laatste vond ik ook zo raar, is ze dan verder niemand anders meer dan alleen een moeder?
Icm dat controlerende gedoe als Dion even alleen met hem is, of zelfs als hij slaapt vind ik het best ongezond overkomen.
pi_218899948
Echt waar, hoeve stories kan DBM wel niet vol lullen over die autobanden...
pi_218899953
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 18:59 schreef Nieve het volgende:

[..]
Dat laatste vond ik ook zo raar, is ze dan verder niemand anders meer dan alleen een moeder?
Icm dat controlerende gedoe als Dion even alleen met hem is, of zelfs als hij slaapt vind ik het best ongezond overkomen.
Ik had precies dat gevoel dat ik voor het eerst zonder mijn baby wegging, dus ik ken dat gevoel heel goed.

Alleen is haar zoon al ruim 8 maanden. Ik denk dat het heel goed en gezond is om af en toe iets zonder je kind te doen.
pi_218899967
Zo sneu! Flip ziek van school gehaald. Arme jongen… nooit ziek en dan nu opgehaald worden. Hopelijk kan hij snel weer naar school.
pi_218900097
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 17:24 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Ik volg geen een van de hier besproken dames en ik bekijk alles anoniem. Wil echt niet dat ze ook maar iets hebben aan mijn views.

Maar zou zeker irritatie schelen als ik niet meer zou kijken hahaha! Het is gewoon net een trein ongeluk wat voor je neus afspeelt, je wilt weg kijken maar het is zo bizar dat je blijf kijken.
Maar het is voor vandaag wel weer mooi geweest. Ik ga de was omdraaien en m'n man die net thuis komt van de hele dag werken het eten laten afmaken... Geintje! 😆
Ik kijk dus niet eens anoniem, die mensen hebben echt een steekje los IMO. De ene teveel volgers en de anderen te weinig om serieus te nemen.
pi_218900173
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 18:10 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Heb je die webshop onlangs nog bekeken? Dat is absoluut geen AliExpress
precies dit, ze verkoopt echt duurdere merkkleding. En dat doet ze blijkbaar verdomd goed, ze woont niet in een flatje 3 hoog achter.
pi_218900209
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 19:38 schreef Henrike het volgende:

[..]
precies dit, ze verkoopt echt duurdere merkkleding. En dat doet ze blijkbaar verdomd goed, ze woont niet in een flatje 3 hoog achter.
Hoe weet jij welk deel van haar inkomsten waarvandaan komt?
- Haar Insta incl samenwerkingen?
- Haar YouTube inkomsten?
- Jolie deelt ze met 1 of 2 anderen, hoeveel houdt ze daaraan over?
Ze verkoopt dat zeker duur 😄 Ik denk eerlijk dat haar meeste inkomen/vermogen in haar eigen merk (aka Insta en voorheen YouTube) zit.
pi_218900226
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 18:24 schreef Muisjeruisje het volgende:
Bij dbm is flipje ook weer eens ziek van school gehaald hoor
Steeds in het begin van de week , valt gewoon op
Mama trapt er met beide benen in
pi_218900245
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 18:55 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik vind de website er wel uitzien als een dropship site waardoor ik al 2x een paar honderd euri kwijt ben omdat ze niet aan retouren doen... Ik hoorde haar idd vandaag in de podcast heel trots vertellen dat ze bij dure mooie merken in kocht
Al vaak bij ze besteld, nooit gedoe gehad
pi_218900300
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2025 19:40 schreef Holaa het volgende:

[..]
Ze verkoopt dat zeker duur 😄 Ik denk eerlijk dat haar meeste inkomen/vermogen in haar eigen merk (aka Insta en voorheen YouTube) zit.
Dat weet ik niet.
Maar ze heeft het financieel niet slecht. Denk dat ze echt wel een slimme dame is.
En de merkkleding die ze verkoopt zijn allemaal vastgestelde prijzen,die merkloze artikelen kan ze zelf bepalen.
pi_218900397
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 19:48 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat weet ik niet.
Maar ze heeft het financieel niet slecht. Denk dat ze echt wel een slimme dame is.
En de merkkleding die ze verkoopt zijn allemaal vastgestelde prijzen,die merkloze artikelen kan ze zelf bepalen.
[..]
[/quote]

Maar je zegt ook bovenstaand.

Dus je zegt zelf dat ze het verkopen goed doet, dus daarmee insinueer je dat het door de verkoop komt?
pi_218900413
Jemig wat een berg spullen heeft LiekeVM weer gekocht bij de action. Wat moet je met tig bruisballen? Ik verzamel ook het hele jaar cadeaus voor verjaardagen/sint/kerst enz maar niet 20 dezelfde dingen 🫣

Ik vind het ook bijzonder dat haar oudste dochter de haren wast van haar zusjes zodat moeders even tussendoor reclame kan maken voor de wasmachine de was om kan draaien.. En ze zit zelf te scrollen voor sneakers want ze lijkt op haar moeder hihaho, gewoon in en in triest voor zo'n meisje. Buiten dat was het wederom een AD dus lekker maximaal je kind uitbuiten.
pi_218900434
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 19:44 schreef Henrike het volgende:

[..]
Al vaak bij ze besteld, nooit gedoe gehad
Absoluut geen aanval maar echt interesse; waarom zou je daar bestellen?

Dezelfde merken verkoopt bijvoorbeeld Wehkamp, hoezo dan bij Jolie een bestelling doen?
pi_218900624
Hebben jullie de story van de Huismuts gezien waar ze in een auto rijdt zonder verwarming. Wel triest hoor...
pi_218900675
Deb zal wel liggen te glibberen in bed na de vermelding in de story van AM.
pi_218900749
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 20:10 schreef Wijkje79 het volgende:
Hebben jullie de story van de Huismuts gezien waar ze in een auto rijdt zonder verwarming. Wel triest hoor...
Waarom triest?

Ik vind Co haar observatie wel sterk: van bestickerde Mini naar dit. Is toch zelf veroorzaakt?
pi_218900854
Nieuwste post van Henry van Loon gezien? Hij maakt Joeri, man van, belachelijk 😅😅
pi_218900892
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 20:26 schreef Liesv88 het volgende:
Nieuwste post van Henry van Loon gezien? Hij maakt Joeri, man van, belachelijk 😅😅
😂😂 potjandikkiedozie, daar droog je toch spontaan van op?
pi_218900909
Dat. En die Make it happen vind ik ook bloedirritant 😬
pi_218900915
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2025 19:55 schreef Holaa het volgende:

[..]
[..]
Maar je zegt ook bovenstaand.

Dus je zegt zelf dat ze het verkopen goed doet, dus daarmee insinueer je dat het door de verkoop komt?
[/quote]
Daarna verbeter ik het toch?
Feit blijft dat wat ze doet haar blijkbaar geen windeieren legt.
pi_218900918
HAHAH, hardop gelachen om Henry. O+
pi_218900920
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2025 19:40 schreef Holaa het volgende:

[..]

-exploiteren van haar kinderen
pi_218900927
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 19:56 schreef Jenn1806 het volgende:
Jemig wat een berg spullen heeft LiekeVM weer gekocht bij de action. Wat moet je met tig bruisballen? Ik verzamel ook het hele jaar cadeaus voor verjaardagen/sint/kerst enz maar niet 20 dezelfde dingen 🫣

Ik vind het ook bijzonder dat haar oudste dochter de haren wast van haar zusjes zodat moeders even tussendoor reclame kan maken voor de wasmachine de was om kan draaien.. En ze zit zelf te scrollen voor sneakers want ze lijkt op haar moeder hihaho, gewoon in en in triest voor zo'n meisje. Buiten dat was het wederom een AD dus lekker maximaal je kind uitbuiten.
Je vraagt je af of het überhaupt nog in huis past daar.

En sorry, maar die paarse condoom die als broek door moet doet ook precies niks voor haar. Bij haar billen en haar kruis vind ik hem echt lelijk zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')