een nieuwe trainer kan daarin ook al helpen. Je gooit zulke gasten er sneller in als je ruim voorstaat en in een elftal die wel lekker loopt. Nu krijg je elke x dezelfde inspiratieloze wisselsquote:Op dinsdag 30 september 2025 17:09 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dit, en er al 30 middenvelders in Ajax1 rondlopen op moment.
Godts-Konadu-Berghuisquote:Op dinsdag 30 september 2025 18:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Benieuwd naar de opstelling van ons Orakel.
Ik zit er verdomme nog dicht bij in de buurt ookquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Godts-Konadu-Berghuis
Taylor-Klaassen-Regeer
Wijndal-Baas-Itakura-Rosa
Neequote:Op dinsdag 30 september 2025 19:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Godts-Konadu-Berghuis
Taylor-Klaassen-Regeer
Wijndal-Baas-Itakura-Rosa
De grafisch ontwerper die dit gemaakt heeft dienen ze direct te ontslaan. Wat een wanproductquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee
[ link | afbeelding ]
Alleen hierdoor hoop je al op 7-0 verlies
wtfquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee
[ link | afbeelding ]
Dit is een screenshot van een filmpje slomequote:Op dinsdag 30 september 2025 19:58 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
De grafisch ontwerper die dit gemaakt heeft dienen ze direct te ontslaan. Wat een wanproduct
Hef de hele teringzooi maar op en begin weer in de 5de klasse .quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee
[ link | afbeelding ]
Gvd kutSjonnie met zijn gekke kamikaze-actie.quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee
[ link | afbeelding ]
Ik had Regeer, Klaassen, Berghius en Wijndal in ieder geval al gepasseerd.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:15 schreef William_Papadin het volgende:
Ik denk niet dat ik veel andere namen had gekozen, maar mokerdomme Sjon kennende zal hij wss er vanuit gaan dat Ajax veel balbezit zal hebben ipv op de counter te gaan spelen
wat is dit voor bizarre vormgeving?quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee
[ link | afbeelding ]
Misschien min of meer dezelfde namen maar doe dan op zijn minst Rosa op links, Wijndal in een banlieu en Gaaei op rechts.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:15 schreef William_Papadin het volgende:
Ik denk niet dat ik veel andere namen had gekozen, maar mokerdomme Sjon kennende zal hij wss er vanuit gaan dat Ajax veel balbezit zal hebben ipv op de counter te gaan spelen
HOLLANDSE schoolquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee
[ link | afbeelding ]
En dan straks in paniek raken omdat Marseille iets helemaal anders doet dan in de voorbereiding is gezien. Zou de Zerbi nog gelachen hebben toen de analist van l'OM de beelden tegen NAC liet zien?quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:15 schreef William_Papadin het volgende:
Moet je meer poppers nemenquote:Op dinsdag 30 september 2025 20:57 schreef Black-Death het volgende:
Dit wordt weer een pijnlijk avondje
Goede trainers snappen dat het allemaal de waan van de dag is. Je bent zo goed als je laatste wedstrijd. We worden sterker door de strijd. We timmeren rustig verder aan de fundering waarop we dit seizoen bouwen. Het is een proces.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:31 schreef Sabata het volgende:
[..]
En dan straks in paniek raken omdat Marseille iets helemaal anders doet dan in de voorbereiding is gezien. Zou de Zerbi nog gelachen hebben toen de analist van l'OM de beelden tegen NAC liet zien?
We weten wie we straks de schuld moeten geven.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:00 schreef Wotte het volgende:
Ik wil wel wat credits hebben. ZE SPELEN 442!1!1
Gewoon droog het drollenhok inquote:Op dinsdag 30 september 2025 20:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Moet je meer poppers nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |