zal ook wel een keer gecancelt wordenquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind carnaval ook raar, maar dat is nou eenmaal traditie hier, en daar kan ik respect voor opbrengen.
Ja stond ooit in de Quest.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik deze uitleg eerder gezien inderdaad
Vrolijk Suikerfeest.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zal ook wel een keer gecancelt worden
Dus als iets uit Europa komt is het ok, maar als het uit de VS komt niet?quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind carnaval ook raar, maar dat is nou eenmaal traditie hier, en daar kan ik respect voor opbrengen.
Nee want het is stoer om de VS te bashen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dus als iets uit Europa komt is het ok, maar als het uit de VS komt niet?
Er zit een verschil tussen een feest dat hier al eeuwen gevierd wordt en commerciële meuk dat gewoon overgenomen wordt omdat het kan.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dus als iets uit Europa komt is het ok, maar als het uit de VS komt niet?
Hebben wij geen suikerfeest voor nodig.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Reden om lekker te vreten, altijd leuk.
Omdat mensen het leuk vindenquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen een feest dat hier al eeuwen gevierd wordt en commerciële meuk dat gewoon overgenomen wordt omdat het kan.
Ik vind Halloween dus 'cringe'. Het voelt zo gedwongen in Nederland.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee want het is stoer om de VS te bashen.
het is ook geen verplichting gelukkig om het leuk te vindenquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind Halloween dus 'cringe'. Het voelt zo gedwongen in Nederland.
Oh gelukkig, valt nu wel een last van m'n schoudersquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is ook geen verplichting gelukkig om het leuk te vinden
het is niet zoiets als LGBTQ ofzo, als je als publiek figuur daarvan aangeeft het niet zo te zien zitten wordt je gecanceltquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh gelukkig, valt nu wel een last van m'n schouders
Mannen hebben een piel en vrouwen een slootje.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is niet zoiets als LGBTQ ofzo, als je als publiek figuur daarvan aangeeft het niet zo te zien zitten wordt je gecancelt
da's leukquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:42 schreef CherryLips het volgende:
Het was leuk geweest als m'n kookwekker af was gegaan.
maar goed dat jij geen publiek figuur bentquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mannen hebben een piel en vrouwen een slootje.
Ja ik dacht even dat ik morgenochtend wakker zou worden in de rivier.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is niet zoiets als LGBTQ ofzo, als je als publiek figuur daarvan aangeeft het niet zo te zien zitten wordt je gecancelt
ja vandaag red ik het nietquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Morgen is de grote dag dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |