Uiteraard, dat is bij Kasteel de Haarquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:15 schreef r_one het volgende:
Ik dacht inkoppertje, dat deze bouwstijl en luiken toch wel heel erg bekend waren ...
Ja, dat was misschien een beetje vergezocht, maar ik doelde op de klaveren aas in een standaard Nederlands kaartspel.quote:Op maandag 1 december 2025 22:58 schreef r_one het volgende:
Je hint snap ik niet maar dit is toch echt het Muiderslot
(als ik mij omdraai zie ik een jachthaven en als ik "het" omdraai krijg ik "Tolsredium")
Ah, nu snap ik hem pasquote:Op donderdag 4 december 2025 22:18 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Ja, dat was misschien een beetje vergezocht, maar ik doelde op de klaveren aas in een standaard Nederlands kaartspel.
Oftewel Ravesteynquote:Op zaterdag 6 december 2025 10:17 schreef marcel.de het volgende:
Kasteelruine bij Heenvliet. Kwam er vroeger regelmatig langs over de Groene Kruisweg maar wist echt niet dat dit achter de bomen verscholen lag.
Tussenstand:
r_one 25
TARAraboemdijee 17
marcel.de 17
FrankRicard 16
Rockfire 10
PSM 3
FrancoBolli 2
DikDikkie 1
Mangoworks 1
nieuwe:
[ afbeelding ]
Ja Ravesteyn, niet gelegen in Ravestein.quote:
Ik zie geen Albert Heijnquote:
Over grotendeels één lange saaie rechte wegquote:Op donderdag 11 december 2025 14:40 schreef r_one het volgende:
Het is niet een zo heel ver vanaf de vorige locatie (een "steenworp" is wat overdreven), klein halfuurtje doorpeddelen (voor de fietser onder ons).
't Is grauw vandaag maar zoek de zon op.quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:51 schreef r_one het volgende:
[..]
Over grotendeels één lange saaie rechte weg
Je bent warm.quote:Op zaterdag 13 december 2025 13:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik zat in Anna Paulowna te zoeken, vanwege de bloemendagen aldaar van 19 tot 23 april, maar daar kom ik niet verder
Anna Paulowna is ook bijna 2 uur fietsenquote:
quote:Op donderdag 11 december 2025 14:40 schreef r_one het volgende:
klein halfuurtje doorpeddelen (voor de fietser onder ons)
Nou, ik ga 'm dan maar (bijna) weggevenquote:Op zaterdag 13 december 2025 13:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik zat in Anna Paulowna te zoeken, vanwege de bloemendagen aldaar van 19 tot 23 april, maar daar kom ik niet verder
Pffffffffff ... eindelijkquote:Op zondag 14 december 2025 21:19 schreef FrankRicard het volgende:
Nou, dan zal ik hem maar inkoppen
Limmen
Zover had ik al wel geschakeld ...quote:
Zou het de KOU zijn?quote:
Zie #287quote:Op woensdag 14 januari 2026 14:47 schreef marcel.de het volgende:
Eerst gezocht in IJsselstein bij Utrecht, temeer vanwege rode lantaarns (die zijn ook in naastgelegen Nieuwegein)
Maar het is Vriezenveen
Tussenstand:
r_one 30
marcel.de 21
FrankRicard 19
TARAraboemdijee 19
Rockfire 10
PSM 4
FrancoBolli 2
DikDikkie 1
Mangoworks 1
Camphuys 1