Oeps ... nog niet goed wakkerquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat is toch hetzelfde beeld als 2 opgaves hierboven? Kalvermarkt, Den Haag
Misschien even een andere opgave?
Altijd fijn als degene die het raadt ook de referentie snaptquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het is de betuweroute, A15, afslag Elst
Van de peer weer terug naar de appel
ik dacht ook eerst aan de Betuwelijn maar die heeft andere bovenleidingsmasten met een kromming. Vanaf de Maasvlakte tot aan hier zegmaar. Hier staan de gebruikelijke rechte masten en daarom dacht ik: nee is niet daar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het is de betuweroute, A15, afslag Elst
Van de peer weer terug naar de appel
Dat parkje heet Bananenparkquote:Op zondag 9 november 2025 11:07 schreef marcel.de het volgende:
Onmiskenbaar, Dijkzicht ziekenhuis. Of nee, het heet nu Erasmus MC
En er naast trouwens metrostation Dijkzigt met een G.
Van begin af aan (1980?) nooit begrepen waarom die zo geschreven is. Het is het zicht op de Dijk.
Maar goed.
Hier
Tussenstand:
TARAraboemdijee 11
FrankRicard 10
marcel.de 10
r_one 9
Rockfire 9
FrancoBolli 2
PSM 1
DikDikkie 1
Nieuwe:
[ afbeelding ]
Medisch Centrum West? Dat was volgens mij het ziekenhuis van Lelystadquote:Op woensdag 12 november 2025 08:38 schreef marcel.de het volgende:
Ik weet dat het IJsselland ziekenhuis bij een vinexwijk in Capelle, een kopie was van een ander ziekenhuis bij een vinex. Dus die bezocht ik maar die lijkt er heel anders uit te zien. Ik zag wel een binnenfoto met het zelfde beeld. Dus keek ik of je met streetview naar binnen kan. Niet, alleen 1 photo sphere. Dat is deze.
Dit is niet het ziekenhuis in die andere vinex waar destijds die tv serie is opgenomen.
Om precies te zijn, Villa Amalia, een voormalig Rode Kruis Ziekenhuis voor cholerapatientenquote:Op woensdag 12 november 2025 17:11 schreef r_one het volgende:
Da's in Utrecht bij station Vaartsche Rijn
Ah oke, dat zag ik niet op Google Maps staan.quote:Op woensdag 12 november 2025 23:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Om precies te zijn, Villa Amalia, een voormalig Rode Kruis Ziekenhuis voor cholerapatienten
Dat zou best wel toegevoegde waarde zijn, dat Maps zulke dingen vermeldquote:Op woensdag 12 november 2025 23:41 schreef r_one het volgende:
[..]
Ah oke, dat zag ik niet op Google Maps staan.
Meestal staat in Maps wel de bezienswaardigheid 'aangestipt', alleen bij deze niet (gelukkig een herkenbaar NS-station op de achtergrondquote:Op donderdag 13 november 2025 10:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat zou best wel toegevoegde waarde zijn, dat Maps zulke dingen vermeld
Het gebouw op de voorgrond was vroeger het Ziekenhuis Sint Joan De Deo (maar dan in Utrecht idd)quote:Op woensdag 19 november 2025 16:35 schreef marcel.de het volgende:
Utrecht,
ik herkende schuin er achter het gebouw dat bij CS staat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |