| 1 | [url=hier de link]hier het adres [/url] |
| 1 | [img]hier de URL[/img] |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scorelijst hierboven is bijgewerkt aan de hand van eindstand
[ Bericht 1% gewijzigd door FrankRicard op 27-09-2025 20:38:20 ]Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
De andere kant van de lijnquote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:00 schreef Peterselieman het volgende:
Dat klinkt als Geertruidenberg, alleen heb ik daar nog niet iets gevonden
Die had ik geweten. Parkeerde daar eerder voor een verfwinkel en aan overkant zie je Leen Bakker en links de Mc in Winschoten. Maar ik was te laat.quote:Op maandag 29 september 2025 15:55 schreef r_one het volgende:
[ afbeelding ]
Tussenstand:
TARAraboemdijee 1
r_one 1
Ja dat vermoedde ik al maar kan nog niet vindenquote:
Zicht op, vanaf de Golflaan, in Veendamquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:28 schreef marcel.de het volgende:
Zelfde Gogh thema, althans de laan die naar hem vernoemd is
Als je zoekt naar een straat, ga je 'm nooit vinden.quote:
quote:
(Van Goghlaanquote:
Ik had het goede schilderij wel gevonden, maar de locatie nog nietquote:Op maandag 13 oktober 2025 17:01 schreef Rockfire het volgende:
Weet je hoe lang die Van Gogh fietsroutes zijn?
Stuifzand
Ik zal jouw puntje er ook zo bijtellenquote:Op maandag 13 oktober 2025 22:20 schreef FrankRicard het volgende:
Pas op photosphere
[ afbeelding ]
Normaal geen fan van photosphere's maar ik kon deze niet laten liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussenstand:
r_one 6
Rockfire 5
marcel.de 3
FrankRicard 3
TARAraboemdijee 2
PSM 1r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
https://maps.app.goo.gl/mt1HSPCsEqq3cNCTAquote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kreeg de juiste positie niet geheel.
De kwast droogt een beetje op.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hint: ik vond dat we nog niet uitgeschilderd waren
Daarom ben ik overgestapt naar een andere. Veel eerdere periode. Wel globaal zelfde kant van Nederlandquote:
Leuk feitje: in het kunsthistorisch museum in Wenen is een speciale Breugel vleugel met redelijk wat van zijn werkenquote:
Wat is deze?quote:
Nou dat standbeeld daar links heeft een palet vastquote:
Ah ik meende een vrachtwagen / treincoupé / stoomlocomotief aan een groene hijskraan te zienquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:41 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Nou dat standbeeld daar links heeft een palet vast
Het is een kermisattractiequote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:44 schreef r_one het volgende:
[..]
Ah ik meende een vrachtwagen / treincoupé / stoomlocomotief aan een groene hijskraan te zien
Ik twijfelde een dag later tussen dat en een gigantische bouwput. Mijn hersens dachten er eerst een treincoupé (in perspectief, bij die staander rechts) te zien en de schoorsteen van een stoomlocomotief (met dat ronde ding eraan).quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het is een kermisattractie
Dit is de meest voor de hand liggende plek als het om deze schilder gaat, en ook niet moeilijk vindbaar, mits je weet welke schilder natuurlijkquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dit is de meest voor de hand liggende plek als het om deze schilder gaat, en ook niet moeilijk vindbaar, mits je weet welke schilder natuurlijk
Het borstbeeld is ook van hem
Moet je even kijken naar mijn opgave van eergisterenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:54 schreef marcel.de het volgende:
Het Frans Hals museum in Haarlem
Hier
Tussenstand:
r_one 8
Rockfire 6
FrankRicard 6
marcel.de 5
TARAraboemdijee 4
PSM 1
DikDikkie 1
nieuwe:
[ afbeelding ]