abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218887094
Momenteel weinig bekend; verwacht TV-seizoen 2025-2026 in de VS.
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_218888323
Sequels/Reboots na 10+ jaar altijd anti-genot.
Iedereen stokoud, verspookt door plastische chirurgie en/of dood.
pi_218889966
Wat zonde. Niet doen.

Gedoemd te mislukken. Sowieso was het laatste seizoen al niet denderend, dit gaat het erger maken. Niet doen.
  Admin woensdag 1 oktober 2025 @ 16:30:46 #4
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_218912428
Bill Lawrence doet het nog steeds goed (Ted Lasso, Shrinking), dus als hij nog iets ziet in een herleving van Scrubs ben ik geïnteresseerd.

Het zal wel een andere energie hebben als zowel de acteurs niet meer zo jong zijn als de personages; het jonge enthousiasme is er natuurlijk af.

En het North Hollywood Medical Center, het oude ziekenhuis waar de serie werd opgenomen, is gesloopt (dat is waarom het laatste seizoen een andere insteek had), dus sowieso gaat dat niet tot herkenning leiden.

Maar toch. Geïnteresseerd. Scrubs is zo'n serie waar ik een aantal seizoen van op dvd heb. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_218912976
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 16:30 schreef Breuls het volgende:
Bill Lawrence doet het nog steeds goed (Ted Lasso, Shrinking), dus als hij nog iets ziet in een herleving van Scrubs ben ik geïnteresseerd.

Het zal wel een andere energie hebben als zowel de acteurs niet meer zo jong zijn als de personages; het jonge enthousiasme is er natuurlijk af.

En het North Hollywood Medical Center, het oude ziekenhuis waar de serie werd opgenomen, is gesloopt (dat is waarom het laatste seizoen een andere insteek had), dus sowieso gaat dat niet tot herkenning leiden.

Maar toch. Geïnteresseerd. Scrubs is zo'n serie waar ik een aantal seizoen van op dvd heb. :)
Dat ziekenhuis is pas 2 jaar na het laatste seizoen van Scrubs gesloopt. De reden dat seizoen 9 een andere insteek had was dat de serie al een paar seizoenen aan zijn laatste seizoen bezig was. In seizoen 6 dachten ze al aan het laatste seizoen bezig te zijn (Daarom heeft die ene verpleegster die dood ging een nieuwe rol in de latere seizoenen), dat zijn er uiteindelijk 8 geworden waar seizoen 8 echt de laatste had moeten zijn. De laatste aflevering van seizoen 8 heet niets voor niets "My finale".

Inmiddels hadden meerdere acteurs dan ook al andere projecten/series lopen toen seizoen 9 werd aangekondigd, waardoor vele niet terug konden komen fulltime of hogere salarissen eiste om het te compenseren. Ze konden de opzet van de 8 vorige seizoenen daarom niet behouden en daarom de andere insteek van seizoen 9.
  Admin donderdag 2 oktober 2025 @ 06:03:17 #6
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_218916315
quote:
Op woensdag 1 oktober 2025 @ 18:21 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Dat ziekenhuis is pas 2 jaar na het laatste seizoen van Scrubs gesloopt. De reden dat seizoen 9 een andere insteek had was dat de serie al een paar seizoenen aan zijn laatste seizoen bezig was.
Nou ja, heb ik dat dus altijd verkeerd begrepen. :D

Dank voor de correctie. :)

quote:
De laatste aflevering van seizoen 8 heet niets voor niets "My finale".
Ja, en laten we eerlijk zijn: dat was een prachtig einde van de serie, die seizoen 9 compleet overbodig maakte.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_218918898
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 06:03 schreef Breuls het volgende:

[..]
Nou ja, heb ik dat dus altijd verkeerd begrepen. :D

Dank voor de correctie. :)
[..]
Ja, en laten we eerlijk zijn: dat was een prachtig einde van de serie, die seizoen 9 compleet overbodig maakte.

Helemaal mee eens, heb seizoen 9 zelf dan ook maar 1 keer gezien :D . Maar ben benieuwd naar de reboot, al is het wel jammer dat sommige acteurs inmiddels dood zijn en dus zeker nooit terug zullen komen ;(
pi_218918951
Elliot :9
pi_218980691
pi_218983089
Ik ben bang dat het alleen maar tegen kan vallen. Of ze moeten er voor zorgen dat het echt iets wezenlijks anders wordt dan de originele serie. Die trouwens 8 seizoenen heeft :P .
pi_219347026
  woensdag 26 november 2025 @ 14:34:27 #12
30919 mitt
Michael Corleone
pi_219348173
quote:
_O_

Als ze gewoon bij de basis blijven wordt dit gewoon leuk.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_219349569
quote:
Dit gaat enkel drijven op nostalgie voor het origineel. Zo zonde. Seizoen 8 had een perfect einde en daar had het bij moeten blijven.
pi_219350626
Black don't crack
(Carla dan. Turk ziet er ziek uit)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')