Zien er wel direct 10 jaar jonger weer uit in die video vergeleken met de foto´squote:
Ja, het is op zich niet slecht maar voel het nog niet echt na de 2 afleveringen. Eerste aflevering was leuk paar goeie throwbacks maar bij aflevering 2 merk je al dat het gros van de oude cast echt puur een gastrol is en dus weinig tot niet voorkomen. Het is echt JD, Elliot en Turk van de originele cast met daarom heen een nieuwe cast.quote:
Ah, zoals bij That 90's Show dus.quote:Op donderdag 26 februari 2026 23:41 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, het is op zich niet slecht maar voel het nog niet echt na de 2 afleveringen. Eerste aflevering was leuk paar goeie throwbacks maar bij aflevering 2 merk je al dat het gros van de oude cast echt puur een gastrol is en dus weinig tot niet voorkomen. Het is echt JD, Elliot en Turk van de originele cast met daarom heen een nieuwe cast.
*Kuch* yarrquote:Op donderdag 26 februari 2026 23:57 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik heb geen Disney+, maar als ik het zo hier en daar lees ga ik er ook geen abonnement op nemen hiervoor
Nou dat niet helemaal, hier is tenminste de hoofdpersoon nog hetzelfde. Het komt voor mij tot nu toe eerder over als seizoen 9 dan de eerste 8. Al hadden ze wel aangegeven in een interview ergens dat een hoop van de oude cast niet in alle afleveringen zitten vanwege scheduling issues dus kan zijn dat ze verder op wel veel meer voorkomen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |