abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218886445
Als man zijnde dan hè, hoe de ervaring van de dames omgekeerd is kan ik niet zeggen ik heb geen ervaring met kerels daten.

Maar ik heb me dit een keer aan laten raden dus ik een foto gemaakt, een profiel informatie over mezelf er op gezet en ik krijg maar drie soorten.

- Alleenstaande moeders die wanhopig nog op zoek zijn naar een stiefvader (lees wandelende pinautomaat) voor Dylano en Priscilla.

- GGZ gevallen met een rugzak van hier tot Tokio waarvan je na een eenvoudig "Hallo" je mailbox vol krijgt met allerlei rapporten psychische klachten en aandoeningen met de eis dat je daar of partner maar beter mee overweg moet kunnen.

- Van die vrouwen die niet serieus contact kunnen onderhouden je ghost-en en die alleen maar komen om te kijken hoe veel aandacht ze trekken met hun profielfoto's met 36 filters er overheen.

Tot zover mijn ervaring. Als jullie ervaringen of aanvullingen hebben op deze lijst zou ik het graag van jullie van vernemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Joopklepzeiker op 27-09-2025 19:08:46 ]
  zaterdag 27 september 2025 @ 18:24:40 #2
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_218886451
Klinkt goed, misschien toch maar eens kijken dan
  zaterdag 27 september 2025 @ 18:33:45 #3
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218886506
Geen ervaring mee, want ik vertik het om mee te doen aan dat circus. Lekker zo'n lelijke lookalike pushen, waar 0 interesse in is en blijkbaar wel gewoon het geld heeft om zo hoog te blijven staan (rara hoe kan dat?). Nee dankje.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218886628
Boeien, als je er een lekkere fuckbuddy aan overhoudt is het toch prima?
pindazakje
pi_218886637
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2025 18:23 schreef Joopklepzeiker het volgende:
- GGZ gevallen met een rugzak van hier tot Tokio waarvan je na een eenvoudig "Hallo" je mailbox vol krijgt met allerlei rapporten psychische klachten en aandoeningen met de ijs dat je daar of partner maar beter mee overweg moet kunnen.

Het is eis; ongeletterde boer.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 27 september 2025 @ 18:53:43 #6
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218886646
Het wekelijkse vrouwenbashtopic.
  zaterdag 27 september 2025 @ 19:02:51 #7
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_218886697
Is de ‘man going their own way’ community niet iets voor je? Je hoeft geen vrouwen te daten he. Geen reden om vrouwen-haat topics te openen.

On topic: ik herken geen enkele van ts’s vrouwen. Maar ik ben ook wat jonger schat ik. Ik ken deze groepen: lelijke vrouwen, lekkere vrouwen, tuthola’s, boerinnen, paupers, high-class, Nederlandse , niet-nederlandse, etc. Eigenlijk exact zoals in de echte wereld.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_218887177
Misschien is er wel een reden voor het ongunstige beeld van vrouwen op dating sites.
Er zal per slot van rekening toch echt wel een reden zijn dat die vrouwen single zijn.
pi_218887260
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 20:14 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Misschien is er wel een reden voor het ongunstige beeld van vrouwen op dating sites.
Er zal per slot van rekening toch echt wel een reden zijn dat die vrouwen single zijn.
Deze uitspraak kun je ook omdraaien. Misschien is er wel een reden voor het ongunstige beeld van mannen op dating sites. Er zal per slot van rekening toch echt wel een reden zijn dat die mannen single zijn.
pi_218887271
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 20:27 schreef Groepfunder het volgende:
Deze uitspraak kun je ook omdraaien. Misschien is er wel een reden voor het ongunstige beeld van mannen op dating sites. Er zal per slot van rekening toch echt wel een reden zijn dat die mannen single zijn.
Dat krijg ik als single man die op dating sites een vrouw zoekt, ook vaak genoeg te horen.
Daarom draai ik de uitspraak ook een keer om.
pi_218887467
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2025 18:23 schreef Joopklepzeiker het volgende:

- GGZ gevallen met een rugzak van hier tot Tokio waarvan je na een eenvoudig "Hallo" je mailbox vol krijgt met allerlei rapporten psychische klachten en aandoeningen met de eis dat je daar of partner maar beter mee overweg moet kunnen.

En wat is het probleem?
Past perfect bij je.
pi_218888855
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 18:51 schreef Hyaenidae het volgende:
Boeien, als je er een lekkere fuckbuddy aan overhoudt is het toch prima?
Moet je wel bij die top 10% mannen horen of heel veel geluk hebben.
nu maak je met een 30 cm FOK!vleesstaaf wellicht iets meer kans, dat dan weer wel
pi_218889124
Tsja, TS… ‘soort 3’ is een vrouw zonder kinderen en rugzak en die hebben al snel tientallen mannen die naar haar aandacht hengelen. En tenzij je dan een dagtaak van daten wil maken zul je sommige mannen moeten teleurstellen.

En als jij vaak teleurgesteld wordt, dan vis je wellicht in de verkeerde vijver…
pi_218890259
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 23:39 schreef Fleischmeister het volgende:

[..]
Moet je wel bij die top 10% mannen horen of heel veel geluk hebben.
nu maak je met een 30 cm FOK!vleesstaaf wellicht iets meer kans, dat dan weer wel
Of buiten die top % mannen lukt het ook wel, alleen dan moet je wel genoegen nemen met iemand waarbij je liever het licht helemaal uitlaat
pi_218890355
quote:
10s.gif Op zondag 28 september 2025 09:48 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Of buiten die top % mannen lukt het ook wel, alleen dan moet je wel genoegen nemen met iemand waarbij je liever het licht helemaal uitlaat
Nou, nou, nou, nou, nou…
pi_218890587
Hmm de eerstgenoemde kwam ik in mijn single tijd veel tegen. Ik moet wel zeggen dat ik ook echt aangaf op zoek te zijn naar een relatie en settelen, misschien dat dat voor een filter zorgde.

Mijn ervaring was meer:
- Dames die ik toentertijd als oud of my league bestempelde maar met een kind
- Vrouwen die single waren en op zoek waren om een gezin te stichten.

Ik ben voor de 2e gegaan :) wees gewoon open en eerlijk hoe jij er instaat en wat je zoekt, en kijk of dat past, en hecht niet te veel waarde aan de foto's.
Het is echt niet dat de top 1% van de mannen alle dates heeft daar, misschien als je alleen op zoek bent naar een one night stand, maar gebruik dan geen dating sites.
pi_218890619
Op ieder potje past een dekseltje maar dat betekent niet dat al die potjes en deksels het leven waard zijn natuurlijk.
-nee-
pi_218890631
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 10:36 schreef verbijstering het volgende:
Hmm de eerstgenoemde kwam ik in mijn single tijd veel tegen. Ik moet wel zeggen dat ik ook echt aangaf op zoek te zijn naar een relatie en settelen, misschien dat dat voor een filter zorgde.

Mijn ervaring was meer:
- Dames die ik toentertijd als oud of my league bestempelde maar met een kind
- Vrouwen die single waren en op zoek waren om een gezin te stichten.

Ik ben voor de 2e gegaan :) wees gewoon open en eerlijk hoe jij er instaat en wat je zoekt, en kijk of dat past, en hecht niet te veel waarde aan de foto's.
Het is echt niet dat de top 1% van de mannen alle dates heeft daar, misschien als je alleen op zoek bent naar een one night stand, maar gebruik dan geen dating sites.
Ik snap overigens niet dat er zo negatief wordt gedaan over vrouwen die al kinderen hebben. Kijk, dat je geen trek hebt in een partner die al kinderen heeft kan. You do you.

Maar als je in de 30 bent is het niet onlogisch dat je uit een eerdere relatie al kinderen hebt. En nee, dan zoek je niet meteen een stiefvader die de rekeningen gaat betalen van kinderen met namen die een getinte huid moeten suggereren zoals TS doet.

Er is ook een groot voordeel aan vrouwen die al kinderen hebben voor diegenen die zelf geen kinderen (meer) willen…
pi_218890878
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 10:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik snap overigens niet dat er zo negatief wordt gedaan over vrouwen die al kinderen hebben. Kijk, dat je geen trek hebt in een partner die al kinderen heeft kan. You do you.

Maar als je in de 30 bent is het niet onlogisch dat je uit een eerdere relatie al kinderen hebt. En nee, dan zoek je niet meteen een stiefvader die de rekeningen gaat betalen van kinderen met namen die een getinte huid moeten suggereren zoals TS doet.

Er is ook een groot voordeel aan vrouwen die al kinderen hebben voor diegenen die zelf geen kinderen (meer) willen…
Voor mij was het ovoral leeftijdsafhankelijkheid, toen ik begon met daten en 23 was, was ik echt te onvolwassen en niet toe aan kinderen, een jaar of 3 later en wat werken, had ik dat veel meer :)

Nu zou het mij mocht ik weer moeten daten niet afremmen in ieder geval!
pi_218890936
ijs lmao

maar die eerste 2 zijn toch prima om een paar keer te pompen
lol
pi_218890994
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 11:12 schreef verbijstering het volgende:

[..]
Voor mij was het ovoral leeftijdsafhankelijkheid, toen ik begon met daten en 23 was, was ik echt te onvolwassen en niet toe aan kinderen, een jaar of 3 later en wat werken, had ik dat veel meer :)

Nu zou het mij mocht ik weer moeten daten niet afremmen in ieder geval!
Ik quote jou, maar mijn opmerking was vooral gericht naar TS.

Nogmaals: ik snap heel goed als je geen partner wil die al kinderen heeft. En zeker als je 23 jaar oud bent.

Maar TS zet vrouwen met kinderen neer op een neerbuigende wijze. En zeker als je met daten frustraties ervaart, zodanig dat je er op Fok! over gaat klagen is het misschien even goed om te bedenken dat jij misschien ook niet een prime catch bent.

Lijkt mij zo… :)
  zondag 28 september 2025 @ 14:44:51 #22
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218892327
Je moet ook niet op gratis sites gaan zitten TS. Daar komt ook gratis volk op af.
pi_218892691
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 14:44 schreef Hexagon het volgende:
Je moet ook niet op gratis sites gaan zitten TS. Daar komt ook gratis volk op af.
Dat lijkt mij eerlijk gezegd niet helemaal waar. Tinder is bv gratis te gebruiken en daar kon je absoluut hele leuke vrouwen leren kennen.

Geen idee hoe het nu is, want ik heb er al heel lang niet meer op gekeken.

Sowieso denk ik dat mannen veel vaker betalen voor dating apps. Als je als vrouw op een datingapp geen likes krijgt dan is er iets heel erg misgegaan. Het is eerder dat voor vrouwen de kwaliteit van de mannen nogal eens tegenvalt. Nou ja, hogere eisen enerzijds... maar van wat ik verneem ook heel veel volk wat echt geen idee heeft hoe je je moet gedragen.
  zondag 28 september 2025 @ 15:35:46 #24
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218892764
Echt? Ik meende alleen maar Yahooboys...
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_218893948
Wel herkenbaar.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')