sterktequote:Op zaterdag 27 september 2025 15:34 schreef Jane het volgende:
Helaas is hier vlak voor de deur een buurtdag bezig waar een lokale 'artiest' staat te zingen, dus het commentaar heb ik al even niet meer kunnen volgen.
Ik had het ook niet verwacht eigenlijk. Lulham heeft waarschijnlijk veel meer gelegenheid om ervaring te pakken in de NLS dan Verstappen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vind het wel fideel van Max dat hij die Lulham ook genoeg racetijd geeft. Vantevoren waren de geruchten anders.
Idd, Max heeft zichzelf al wel bewezen... hij heeft die 60 seconden gepakt.. LUlham doet het niets slecht, maar redelijk gelijk aan de rest.quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:37 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik had het ook niet verwacht eigenlijk. Lulham heeft waarschijnlijk veel meer gelegenheid om ervaring te pakken in de NLS dan Verstappen.
Sowieso iracing is ook wel een vrij lastig spelletje. Misschien wel moeilijker dan ACC. Al heb ik op iracing nog nooit op de Nord gereden.quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:35 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jaar of acht geleden iRacing gedaan. Kost echt heel veel tijd om dat circuit onder de knie te krijgen, zeker als je geen talent hebt (zoals ik).
Ik ook , gunde het hun wel.quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:37 schreef Peterselieman het volgende:
Van Roon heeft de Porsche met veel schade aan de kant gezet. Coronel zal wel balen
quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:34 schreef Jane het volgende:
Helaas is hier vlak voor de deur een buurtdag bezig waar een lokale 'artiest' staat te zingen, dus het commentaar heb ik al even niet meer kunnen volgen.
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat ik verwacht had dat Verstappen 3 stints zou pakken omdat hij niet zo vaak aan de NLS kan meedoen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Idd, Max heeft zichzelf al wel bewezen... hij heeft die 60 seconden gepakt.. LUlham doet het niets slecht, maar redelijk gelijk aan de rest.
Max steekt er gewoon echt boven uit.
Momenteel wordt de Dancing Queen verkracht.quote:
Ik denk dat er nog wel eentje extra gaat komen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:42 schreef Peterselieman het volgende:
Zo meteen denk ik nog 2 ronden tot de vlag
Aan de timing te zien hebben ze een automatische knipperquote:Op zaterdag 27 september 2025 15:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hebben ze een lampknipperknopje? Of zouden ze zelf moeten flippen?
Vragen...vragen...
nee, te veel slow zonesquote:Op zaterdag 27 september 2025 15:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog wel eentje extra gaat komen.
Vooral veel pech met slow zones.quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
27 seconden ondertussen weer, Chris rijd ook niet slecht hoor
Pijnlijkquote:Op zaterdag 27 september 2025 15:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Max wint eerder in een Ferrari dan Lewis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |