abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218880476
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 23:59 schreef Soury het volgende:

[..]
Zet hier anders jou lijstje neer wat je denkt mee te moeten nemen.
nouja hier had ik dus beetje met mijn ma over, wat neem je mee. ik ben vrij simpel want vaak met werk broeken enzo.

maar we hadden redelijk ok ANWB met korting outfit gevonden, maar heb geen idee joh. het paste allemaal. en heb het hier. maar geen zin in om nu het uit te stallen en foto voor jullie van te maken. hahaha
Do what you love, love what you do!
pi_218880477
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 23:58 schreef kree het volgende:
maargoed ik heb ff over dit nu niet direct nieuwe updates dus jullie moeten ff week wachten.

mss wat ik meeneem dan aan kleding, vinden jullie dat leuk om te zien?
Ik ben een vrouw maar ik vond het wel leuk om wat nieuwe kleding te kopen en mee te nemen. En wat ook handig is zijn die mini flesjes shampoo en douche spul
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218880478
kan de bestellijst ff kijken natuurlijk. dat wel.
pi_218880483
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 00:01 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik ben een vrouw maar ik vond het wel leuk om wat nieuwe kleding te kopen en mee te nemen. En wat ook handig is zijn die mini flesjes shampoo en douche spul
nou ik heb er echt niks mee, mijn doel is ook niet met die kleding goed uit zien, maar meer is het praktisch. en zo is het ook met werk, maarja.

tja zo werk ik vanaf 16 :P
pi_218880484
moet zeggen en als er uitzondering is doe ik moeite want heb wel leuke kleding en pak enzo.
pi_218880487
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 00:03 schreef kree het volgende:

[..]
nou ik heb er echt niks mee, mijn doel is ook niet met die kleding goed uit zien, maar meer is het praktisch. en zo is het ook met werk, maarja.

tja zo werk ik vanaf 16 :P
Ja dat is het verschil, ik voelde me cool in mijn nieuwe shirt of rok. :D
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218880491
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 00:05 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja dat is het verschil, ik voelde me cool in mijn nieuwe shirt of rok. :D
nou ik in mijn strakke aangemeten pak ook wel enzo..... maarja de enige keer dat ik die aan had was met bruiloft van broertje. :P

Ik voel m idd dan wel de man. als je het zo mag zeggen. en ziet er indrukwekkend uit.

totdat he. :')
pi_218880492
maargoed wacht. want ik hou ervan om hier over te praten, maar mss in DTS of 40+

laten we deze ff houden over reisverslag. voor we hier in discussie komen ;)
pi_218880500
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 00:06 schreef kree het volgende:

[..]
nou ik in mijn strakke aangemeten pak ook wel enzo..... maarja de enige keer dat ik die aan had was met bruiloft van broertje. :P

Ik voel m idd dan wel de man. als je het zo mag zeggen. en ziet er indrukwekkend uit.

totdat he. :')
Geloof ik graag, maar gewoon een paar shirts of broek en een leuk overhemd ofzo als jullie uit eten gaan. Je kan je werkbroeken niet meenemen hoor. :(
pi_218880502
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 00:07 schreef kree het volgende:
maargoed wacht. want ik hou ervan om hier over te praten, maar mss in DTS of 40+

laten we deze ff houden over reisverslag. voor we hier in discussie komen ;)
Ik ben al weg }:|
pi_218880503
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 00:11 schreef Soury het volgende:

[..]
Geloof ik graag, maar gewoon een paar shirts of broek en een leuk overhemd ofzo als jullie uit eten gaan. Je kan je werkbroeken niet meenemen hoor. :(
nee nee dat weeti en heb ook andere, Het was bij wijze van spreke :P
pi_218880505
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 september 2025 00:11 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik ben al weg }:|
nee hoor blijf :)
pi_218880508
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 00:11 schreef Soury het volgende:

[..]
laat ik het anders vragen. en jij bent vrouw, som eens op wat je mee zou nemen. en moet je ff kijken naar wat natuurlijk.

vertel. en in detail graag, som ik erna op wat ik denk nodig te hebben :D
pi_218880509
oja max 20 kg bagage he :)
pi_218880510
Lijkt me een mooie reis, veel plezier kree!
pi_218880521
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 00:13 schreef kree het volgende:

[..]
nee hoor blijf :)
Nou ja je vraagt eerst om advies over wat je mee moet nemen en dan moet het ineens weer louter reisverslag zijn.
pi_218880524
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 00:19 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou ja je vraagt eerst om advies over wat je mee moet nemen en dan moet het ineens weer louter reisverslag zijn.
tis combinatie van, maar maakt ook niet uit. ik laat dit ff open.

ga get wel bijhouden beetje ook voor jullie want beloofd, maar goed voor nu komende dagen niet zoveel spannends nog

Altijd. mogen tips tussendoor he. :)
pi_218880525
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 00:15 schreef kree het volgende:

[..]
laat ik het anders vragen. en jij bent vrouw, som eens op wat je mee zou nemen. en moet je ff kijken naar wat natuurlijk.

vertel. en in detail graag, som ik erna op wat ik denk nodig te hebben :D
Nee want dat is compleet anders voor een man. Maar de laatste keer dat ik (met vliegtuig) op vakantie ging had veel te veel mee omdat ik veel boeken had en die wegen. Nu heb ik e-reader. Ik weet niet of je leest maar dat is ideaal.
pi_218880527
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 00:22 schreef kree het volgende:

[..]
tis combinatie van, maar maakt ook niet uit. ik laat dit ff open.

ga get wel bijhouden beetje ook voor jullie want beloofd, maar goed voor nu komende dagen niet zoveel spannends nog

Altijd. mogen tips tussendoor he. :)
Nou en anders maak je deeltje twee toch?
  Spellchecker zaterdag 27 september 2025 @ 00:23:16 #70
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218880528
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 00:16 schreef kree het volgende:
oja max 20 kg bagage he :)
hoe zwaar zijn die schoenen? of doe je die aan?
pi_218880532
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 00:22 schreef Soury het volgende:

[..]
Nee want dat is compleet anders voor een man. Maar de laatste keer dat ik (met vliegtuig) op vakantie ging had veel te veel mee omdat ik veel boeken had en die wegen. Nu heb ik e-reader. Ik weet niet of je leest maar dat is ideaal.
weet ik maar ik vlieg niet voor eerste keer. alles anders was voor werk. dus niet helemaal ben ik er nono in.

Ik denk neem mijn iPad mee in vliegtuig en voor de rest ja ondergoed en kleren is beetje bekijken.

Mss dat ik me erin vergis trouwens.
pi_218880534
heb goeie outfit besteld he en gepast....... maarja hoeveel neem je mee. stuk of 4 voor 2 weken
pi_218880541
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 00:24 schreef kree het volgende:

[..]
weet ik maar ik vlieg niet voor eerste keer. alles anders was voor werk. dus niet helemaal ben ik er nono in.

Ik denk neem mijn iPad mee in vliegtuig en voor de rest ja ondergoed en kleren is beetje bekijken.

Ik heb toch even gekeken, maar het weer is in de Balkan best wisselend afhankelijk waar je bent ook. Kan overdag 20 graden zijn maar ook wel koud. Je moet dus wel iig een warme jas hebben. Die trek je gewoon aan hoef je die niet in je koffer te proppen
pi_218880549
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 00:27 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik heb toch even gekeken, maar het weer is in de Balkan best wisselend afhankelijk waar je bent ook. Kan overdag 20 graden zijn maar ook wel koud. Je moet dus wel iig een warme jas hebben. Die trek je gewoon aan hoef je die niet in je koffer te proppen
klopt we hadden laagjes aanpassen begerepe en wat regenjas dingen.
pi_218880550
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 00:25 schreef kree het volgende:
heb goeie outfit besteld he en gepast....... maarja hoeveel neem je mee. stuk of 4 voor 2 weken
Je bent op vakantie he, ik zou me er niet te druk over maken, je hoeft toch geen modeshow te lopen. Neem wel genoeg schone onderbroeken mee.
  Spellchecker zaterdag 27 september 2025 @ 00:33:31 #76
197773 crew  maily
pi_218880557
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 00:24 schreef kree het volgende:

[..]

leg alles wat je mee wil nemen plus je koffer bij elkaar en weeg het.
en ga dan kijken wat er eventueel niet per se mee hoeft als het teveel is.
pi_218880560
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2025 00:31 schreef Farenji het volgende:

[..]
Je bent op vakantie he, ik zou me er niet te druk over maken, je hoeft toch geen modeshow te lopen. Neem wel genoeg schone onderbroeken mee.
precies. dat sowieso. maarja goed als we bergpadje hebben in de regen wil ik wel ff wat bij me hebben.

Maar dat is geregeld. dit is ook niet gewoon vakantie van all-incousive en in zwembad aan de bar zitten. \

LOL maar dat is juist leuk en ok we zijn met 6 groep dus, we gaan het zien :P
pi_218880563
voor mij nieuw. voor jullie ook, ik zal het verslaan. hoe kut of leuk het het is. :D
pi_218880578
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 00:33 schreef kree het volgende:

[..]
precies. dat sowieso. maarja goed als we bergpadje hebben in de regen wil ik wel ff wat bij me hebben.

Maar dat is geregeld. dit is ook niet gewoon vakantie van all-incousive en in zwembad aan de bar zitten. \

LOL maar dat is juist leuk en ok we zijn met 6 groep dus, we gaan het zien :P
Ja neem zeker een regenjas mee en een paar goed lopende schoenen. En voor de rest wat lekker zittende kleding. Probeer vooral niet te veel mee te nemen.
pi_218880970
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2025 00:40 schreef Farenji het volgende:

[..]
Ja neem zeker een regenjas mee en een paar goed lopende schoenen. En voor de rest wat lekker zittende kleding. Probeer vooral niet te veel mee te nemen.
check :)
pi_218883062

wandelschoenen, check
  Spellchecker zaterdag 27 september 2025 @ 13:06:42 #82
197773 crew  maily
pi_218883529
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 september 2025 12:11 schreef kree het volgende:
[ link | afbeelding ]

wandelschoenen, check
Heb je ze al gepast en ermee gelopen?
  zaterdag 27 september 2025 @ 16:01:39 #83
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_218885000
Goede reis alvast, Kree!

Twee tips:
1) neem een e-sim abonnement zodat je mobiel kunt internetten. Anders is het muv Kroatië (EU) erg duur als je ons verslag wil uitbrengen. Of je wacht tot een wifi-mogelijkheid. :)
2) neem voldoende cash mee, je kunt zeker niet overal met pin betalen, ook niet altijd in 'normale restaurants'. Meestal accepteren ze ook wel euro's in Bosnië, Servië weet ik niet zeker.
Gourmetten of steengrillen?
pi_218895671
TVP
  Moderator maandag 29 september 2025 @ 09:26:32 #85
45833 crew  Fogel
pi_218896747
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2025 13:06 schreef maily het volgende:

[..]
Heb je ze al gepast en ermee gelopen?
Ja dit, inlopen kan je beter voor de vakantie doen, Of blarenpleisters meenemen...

Veel plezier @kree !
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  Moderator maandag 29 september 2025 @ 09:41:35 #86
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_218896835
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 09:26 schreef Fogel het volgende:
Ja dit, inlopen kan je beter voor de vakantie doen, Of blarenpleisters meenemen...

Veel plezier @:kree !
Sowieso blarenpleisters meenemen! En inlopen inderdaad.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_218922843
het komt wel erg dicht bij nu. LOL

Morgen maar ff bij elkaar zoeken wart ik mee wil nemen

beetje vakantie stress wel.
pi_218922848
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 16:01 schreef Silenus het volgende:
Goede reis alvast, Kree!

Twee tips:
1) neem een e-sim abonnement zodat je mobiel kunt internetten. Anders is het muv Kroatië (EU) erg duur als je ons verslag wil uitbrengen. Of je wacht tot een wifi-mogelijkheid. :)
2) neem voldoende cash mee, je kunt zeker niet overal met pin betalen, ook niet altijd in 'normale restaurants'. Meestal accepteren ze ook wel euro's in Bosnië, Servië weet ik niet zeker.
thanks ik heb wel op credit card gedaan, maar idd wat cash mee.?

Ik denk er is daar ook pin ofzo? ,maarja. weet ik veel. geen idee.
pi_218922849
pin nog wel ff 200 orzo zal vast kunnen op Rotterdam airport.
pi_218922926
update als er weer wat is :P
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 11:30:14 #91
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_218925919
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 00:43 schreef kree het volgende:

Ik denk er is daar ook pin ofzo? ,maarja. weet ik veel. geen idee.
Er zijn gewoon pinautomaten al betaal je wel 7 euro extra per keer dat je daar cash opneemt bij een bank.
Maar bij restaurants en cafeetjes etc kun je lang niet altijd pinnen dus dan is het fijn als je wat geld bij je hebt ipv dat je weer op zoek moet naar een pinautomaat. In toeristische gebieden als Kotor etc kun je meestal wel pinnen maar in de binnenlanden lang niet altijd.
Gourmetten of steengrillen?
pi_218925929
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 11:30 schreef Silenus het volgende:

[..]
Er zijn gewoon pinautomaten al betaal je wel 7 euro extra per keer dat je daar cash opneemt bij een bank.
Maar bij restaurants en cafeetjes etc kun je lang niet altijd pinnen dus dan is het fijn als je wat geld bij je hebt ipv dat je weer op zoek moet naar een pinautomaat. In toeristische gebieden als Kotor etc kun je meestal wel pinnen maar in de binnenlanden lang niet altijd.
oke toch ff wat cash meenemen dan denk.
  Spellchecker vrijdag 3 oktober 2025 @ 11:54:59 #93
197773 crew  maily
pi_218926212
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 11:31 schreef kree het volgende:

[..]
oke toch ff wat cash meenemen dan denk.
Denk?

Misschien ook even tegen je zus en je moeder zeggen?

Heeft de reisorganisatie daar niks over gezegd tegen jullie?
pi_218928179
Heel toevallig ben ik afgelopen zondag terug gekomen van een groepsreis met Djoser naar de Balkan. Het was een prima trip. ^O^ Vergelijkbaar met die van Sawadee, alleen wij hebben nog een groter stuk Servië erbij gedaan (o.a. Belgrado) en zijn ook nog in Kosovo geweest. Je krijgt zeker geen spijt van je reis, maar bereid je wel voor op het drukke programma (en soms vroeg opstaan), dat is bekend bij een groepsreis. Maar je ziet wel in 1x heel veel, plus meestal is alles wel prima georganiseerd, dat zijn de voordelen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 16:01 schreef Silenus het volgende:
Goede reis alvast, Kree!

Twee tips:
Dit zijn inderdaad goede tips. Heb mezelf echt verkeken op het contante geld en te weinig meegenomen. Maar in alle steden zijn pinautomaten. Servië betaal je met dinars, Bosnië met marken, maar euro's worden op veel plekken (maar niet overal) geaccepteerd. E-sim heb ik niet genomen, alleen maar wifi gedaan, zodat het meer als vakantie voelde ipv dat je (net als thuis) te veel op je telefoon zit. :D

Houd wel rekening met oponthoud bij diverse grensovergangen, al scheelt het dat je niet in Kosovo komt. Tussen diverse volkeren en landen ligt alles nog altijd gevoelig. Je zult ook verschillende verhalen en perspectieven te horen krijgen w.b. het verleden e.d.

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het wel. Veel plezier! ^O^
The only way you can be original, is to be yourself.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 19:18:58 #95
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_218929520
Ah dat is een hele mooie reis :) Veel plezier!

Dubrovnik, Mostar, Sarajevo, Cetinje, Kotor en Durmitor nationaal park zijn prachtig. De rest ook, maar daar ben ik niet geweest :P

Ik zie bij het reisplan dat je in Sarajevo een vrije dag hebt. Dan is het wel aan te raden om de voormalige bobsleebaan te bezoeken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 20:21:51 #96
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_218930292
Hej @kree , heel veel plezier morgen. Maak er een mooie reis van!
Nooit meer slapen
  Spellchecker vrijdag 3 oktober 2025 @ 21:42:14 #97
197773 crew  maily
pi_218931943
Heel veel plezier lieve @kree . Geniet ervan :*
pi_218933033
Fijne reis :)
  Spellchecker zaterdag 4 oktober 2025 @ 10:50:01 #100
197773 crew  maily
pi_218933104