thanks. ik ga het helemaal eerlijk vertellen hoe ik het vind ditquote:
Foto's graagquote:Op vrijdag 26 september 2025 22:59 schreef kree het volgende:
ga zo mijn best doen om dit ff gewoon als verhaal te vertellen, naja zo kennen jullie me.
Maar geen idee wat ik mee ga maken nog, dat is mss wel het leukste. het begint al met wat neem je mee he
Spreek voor jezelf. Een vriend van me zei dat hij júíst graag foto’s van Kree’s zusje ziet verschijnen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Foto's graag![]()
En ik ben vast een boel fokkers voor, niet van je zusje
leuk, ik zal zeker ff proberen het bij te houden, geen idee waar we komen enzo. maar zal vast wel eens wifi zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2025 23:24 schreef embedguy het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Een vriend van me zei dat hij júíst graag foto’s van Kree’s zusje ziet verschijnen.
Have fun Kree
Ze is al bezetquote:Op vrijdag 26 september 2025 23:24 schreef embedguy het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Een vriend van me zei dat hij júíst graag foto’s van Kree’s zusje ziet verschijnen.
Have fun Kree
neuh doe maar niet hier want anders ga ik het niet volgen. doe maar in DTS al die dingen weerquote:
Nou niet zo serieus je gaat toch met je moeder en zus. Anyway de voorpret is er al.quote:Op vrijdag 26 september 2025 23:28 schreef kree het volgende:
[..]
neuh doe maar niet hier want anders ga ik het niet volgen. doe maar in DTS al die dingen weer
Probeer het semi serieus te houden. vandaar hier in TRV.
zekers maar wil het in dit topic beetje inhoudelijk houden, tuurlijk geintjes kunnen en heb ik geen moeite mee. maar alle Elle lange gezeur en uitzuig mogen in andere topics.quote:Op vrijdag 26 september 2025 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou niet zo serieus je gaat toch met je moeder en zus. Anyway de voorpret is er al.
Paspoortquote:Op vrijdag 26 september 2025 23:31 schreef kree het volgende:
[..]
zekers maar wil het in dit topic beetje inhoudelijk houden, tuurlijk geintjes kunnen en heb ik geen moeite mee. maar alle Elle lange gezeur en uitzuig mogen in andere topics.
Ik denk want werd gevraagd wat ik nou mee neem dan voor die reis. ? dat is mss nog leuke.
Blarenpleisters want nieuwe schoenen nog niet ingelopen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Paspoort
Tickets
Toilet spullen
Kleding (check het weer)
Zoek ook uit of het rookwaar daar goedkoop is. Hoef je dat niet mee te nemen.
haha klinkt toch wel als lijstje wat ik al in mijn hoofd had. nu ben ik niet zo fan van sigaretten. maar moet wel ff het max mee terug nemen denk. want winst.quote:Op vrijdag 26 september 2025 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Paspoort
Tickets
Toilet spullen
Kleding (check het weer)
Zoek ook uit of het rookwaar daar goedkoop is. Hoef je dat niet mee te nemen.
Ik wilde net aanvullen met goeie wandelschoenenquote:Op vrijdag 26 september 2025 23:38 schreef maily het volgende:
[..]
Blarenpleisters want nieuwe schoenen nog niet ingelopen.
dit zal me wss bezuren, maarja. niks meer aan te doen nuquote:Op vrijdag 26 september 2025 23:38 schreef maily het volgende:
[..]
Blarenpleisters want nieuwe schoenen nog niet ingelopen.
hij zegt dat hij daar geen tijd voor heeftquote:Op vrijdag 26 september 2025 23:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wilde net aanvullen met goeie wandelschoenenNieuwe zijn niet handig, of kree deze week er op lopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |