SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Helaas moeten we Ambar binnen de KSC laten adopteren, voor jou is niets anders mogelijk dan opname in gesloten instellingquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens in de categorie lekker bezig muis.
Bij de Hema de gekochte kleding niet controleren op beveiliging. En daarmee zo de winkel uitlopen om dat uiteindelijk met schaamte toch te doen.
Bij de supermarkt geweest te zijn. Dan bij je fiets aankomen om de pleepa (@:maily) in de fietstas te doen, maar dat je pleepa nog bij de zelfscan staat.
Moet ik nog gaan voor een diagnose of kunnen we er gewoon eentje uitschrijven?
Tijd voor weekendquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens in de categorie lekker bezig muis.
Bij de Hema de gekochte kleding niet controleren op beveiliging. En daarmee zo de winkel uitlopen om dat uiteindelijk met schaamte toch te doen.
Bij de supermarkt geweest te zijn. Dan bij je fiets aankomen om de pleepa (@:maily) in de fietstas te doen, maar dat je pleepa nog bij de zelfscan staat.
Moet ik nog gaan voor een diagnose of kunnen we er gewoon eentje uitschrijven?
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Helaas moeten we Ambar binnen de KSC laten adopteren, voor jou is niets anders mogelijk dan opname in gesloten instelling
de beste keuze voor de herplaatsing is @Dr_Flashquote:
Nee, het plan is hier enkele tienduizenden huizen bij te bouwen. Waarschijnlijk veel hoogbouw.quote:
Leuk wel, hoge flatgebouwenquote:Op vrijdag 26 september 2025 17:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, het plan is hier enkele tienduizenden huizen bij te bouwen. Waarschijnlijk veel hoogbouw.
Dat is gezellig toch? Lekker zwaaien.quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Leuk wel, hoge flatgebouwenKijk je zo bij je buren naar binnen
Nou ik weet niet, kan je niet naakt door het huis lopenquote:Op vrijdag 26 september 2025 17:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is gezellig toch? Lekker zwaaien.
Kan best hoor!quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou ik weet niet, kan je niet naakt door het huis lopen
quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
En dat een buurman met een verrekijker
[ afbeelding ]
Vonden de buren dat ookquote:Op vrijdag 26 september 2025 18:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toen ik 12 hoog woonde, liep ik regelmatig naakt door de woonkamer. Kon best vond ik.
als iemand aan het kijken is naar 12 hoog en daar een blote man ziet... dan is diegene bewust op zoek.quote:
Maar als er twee flatgebouwen naast elkaar staan..Dan kan dat nietquote:Op vrijdag 26 september 2025 18:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
als iemand aan het kijken is naar 12 hoog en daar een blote man ziet... dan is diegene bewust op zoek.
Tenzij de blote man op het balkon gaat staan te zwie zwa zwaaien uiteraard en hiermee de aandacht trekt.
Tente in Twente.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |