quote:Op zaterdag 27 september 2025 10:51 schreef CherryLips het volgende:
M'n linkeroor heeft weer niet opgeladen.
*Steekt stekker er weer inquote:Op zaterdag 27 september 2025 10:51 schreef CherryLips het volgende:
Sap in mijn glasquote:
T in mijn glasquote:
Ben je al een beetje gesetteld bosje? Heb je het naar je zin daar?quote:Op zaterdag 27 september 2025 10:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even een nespresso zetten en dan verder met de ijsvogel
T in mijn buikquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2025 10:51 schreef CherryLips het volgende:
Ja gaat wel goed hier. Alleen het huishouden bijhouden blijft een dingetje, Maar daar gaan we stapjesgewijs aan werkenquote:Op zaterdag 27 september 2025 10:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben je al een beetje gesetteld bosje? Heb je het naar je zin daar?
Mijn eerste staat net aan. een tweede gaat er wel komen een derde niet..quote:Op zaterdag 27 september 2025 10:59 schreef mschol het volgende:
eerste was van de dag is alweer bijna klaar, daarna op naar nog 2 wassen
daar hebben wel meer mensen last van hoorquote:Op zaterdag 27 september 2025 11:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja gaat wel goed hier. Alleen het huishouden bijhouden blijft een dingetje, Maar daar gaan we stapjesgewijs aan werken
* Nizno kijkt in het rond...quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja gaat wel goed hier. Alleen het huishouden bijhouden blijft een dingetje, Maar daar gaan we stapjesgewijs aan werken
Als het goed is komen ze bij mij twee prullenbakken brengen. Bij de Action zag ik geen goede staan van de week.quote:
grote? voor 50 of 60 literzakken? of kleintjes voor op aanrecht toilet of douche?quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als het goed is komen ze bij mij twee prullenbakken brengen. Bij de Action zag ik geen goede staan van de week.
Ja dat zal ook wel even wennen zijnquote:Op zaterdag 27 september 2025 11:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kleiner iets van 20 of 30. Ik heb er nu 1 van 60 liter staan, maar daar gaat nu het overgebleven eten in en dat blijft er dan net te lang in.. Waardoor het gaat stinken.quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
grote? voor 50 of 60 literzakken? of kleintjes voor op aanrecht toilet of douche?
verstandig idd, stinkende bakken houden we niet van.quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kleiner iets van 20 of 30. Ik heb er nu 1 van 60 liter staan, maar daar gaat nu het overgebleven eten in en dat blijft er dan net te lang in.. Waardoor het gaat stinken.
Alleen glas en papier moet ik scheiden van de rest.quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
verstandig idd, stinkende bakken houden we niet van.
Je hebt geen verplichting om afval te scheiden daar?
En dit geldt ook voor GFT. Als ik niet in een flat/appartement had gewoond, was er wel een GFT container geweest.quote:Waar kan ik plastic weggooien in Eindhoven?
Plastic, Blik en Drinkpakken (PBD) vanaf januari 2024 gewoon in de restcontainer. Vanaf januari 2024 kun je je lege plastic, blik en drinkpakken (PBD) in je restcontainer doen. Na inzameling met het restafval wordt PBD-afval in een speciale fabriek gesorteerd en verwerkt tot nieuwe producten of grondstoffen.
Bij mijn vorige huis was het irritant. Daar hadden we geen kliko's en had je plasticzakken voor het plastic afval. Maar dat kwamen ze maar eens in de 4 weken ophalen. En we hadden daar ook geen eigen buitenruimtequote:Op zaterdag 27 september 2025 11:14 schreef mschol het volgende:
zou best bereid zijn mn plastic te scheiden (daar heb ik veel van) maar vervolgens moet ik een eind lopen/fietsen om bij een plastic afvalbak te komen.. laat dan maar zitten
Papier moet 1 keer in de twee weken. Glasbak staat verder op in de straat. Ik bedenk me nu dat ik hier een aantal lege woksaus-flesjes heb staan. DHL is er toch nog niet volgens schema en het is maar 2 keer een minuut lopen, ben ik meteen buiten geweest vandaag.quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:18 schreef mschol het volgende:
voor de flat hier staan gft en restvuil bakken..
gft is een mini containertje en dus alleen geschikt voor hele kleine zakjes..
rest kan wel een normale in
15min lopen ongv staan papier, glas en plastic containers..
papier en glas doe ik eens per maand ofzo, plastic zou ik elke week moeten gaan
hebben ze bij jullie zo veel papier afval?quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:22 schreef essnhills het volgende:
Iedere 2 weken komen ze de groene emmer legen, en dan die avond oud papier.
En in de weken ertussen afwisselend grijs of plastic.
Glasbak staat bij de Dekamarkt.
Dus eigenlijk heel makkelijk
Lekker vaak je glas wegbrengen om Kiepcriep te zien ??quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:22 schreef essnhills het volgende:
Iedere 2 weken komen ze de groene emmer legen, en dan die avond oud papier.
En in de weken ertussen afwisselend grijs of plastic.
Glasbak staat bij de Dekamarkt.
Dus eigenlijk heel makkelijk
Ja ik heb meestal wel een doos met papier om aan de weg te zettenquote:Op zaterdag 27 september 2025 11:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
hebben ze bij jullie zo veel papier afval?
hier gaat die container eens in de 4week. en omdat we 'veel' stinkend plastic spul in die puutjes hebben doen ze die om de week
Lolquote:Op zaterdag 27 september 2025 11:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lekker vaak je glas wegbrengen om Kiepcriep te zien ??
In het Engels heb je ook zo'n discussiequote:Op zaterdag 27 september 2025 11:24 schreef Nizno het volgende:
om de week
om de twee week
is dat beiden hetzelfde, elke 14dagen?
ah oke ja jullie moeten dozen vullen.. wij hebben een papiercontainer... dan is de 4 week ook makkelijker natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik heb meestal wel een doos met papier om aan de weg te zetten
Komende woensdag wat meer, de verpakkingen van de nieuwe tafels en topmatras liggen nog in de gang
dan zou mij om de 2 weken eerder eens per 3 weken klinken... twee week er tussen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:29 schreef essnhills het volgende:
Maar om de week is eens per 2 weken
Om de 2 weken is eens per 4 weken
Snap ikquote:Op zaterdag 27 september 2025 11:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol
Ik ga meestal als die nog niet open is![]()
Ja gewoon een doos of een bak van jezelf die ze leegkieperen en dan pleuren ze die weer voor de deur.quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah oke ja jullie moeten dozen vullen.. wij hebben een papiercontainer... dan is de 4 week ook makkelijker natuurlijk.
ja dat hadden we hier ook toen ik een jaar of 15 was... toen werd het nog door de sportclub opgehaald die er geld voor kregenquote:Op zaterdag 27 september 2025 11:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja gewoon een doos of een bak van jezelf die ze leegkieperen en dan pleuren ze die weer voor de deur.
Maar geen containers oid
Ja dat is het hier nogquote:Op zaterdag 27 september 2025 11:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat hadden we hier ook toen ik een jaar of 15 was... toen werd het nog door de sportclub opgehaald die er geld voor kregen
Nee, ik heb de spoilers nog niet gezien.quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:35 schreef dud0r het volgende:
@:luctor.et.emergo heb je de spoilers voor de aankomende secret lairs van 13 oktober gezien? Het zijn er weer heul veul.
Wel een gave drop met demonic tutor en Armageddon erbij. Die is financieel ook erg interessant als je die kaarten nog niet hebt.
En 27 oktober PlayStation drop. 7 drops, 2x the last of us, 2x God of War, horizon Zero dawn, Ghost of sushi. Kaarten die bekend zijn gemaakt allemaal mechanisch uniek.
Trek de portemonnee maar vast.
GOUDEN VISJEquote:Op zaterdag 27 september 2025 11:35 schreef dud0r het volgende:
@:luctor.et.emergo heb je de spoilers voor de aankomende secret lairs van 13 oktober gezien? Het zijn er weer heul veul.
Wel een gave drop met demonic tutor en Armageddon erbij. Die is financieel ook erg interessant als je die kaarten nog niet hebt.
En 27 oktober PlayStation drop. 7 drops, 2x the last of us, 2x God of War, horizon Zero dawn, Ghost of sushi. Kaarten die bekend zijn gemaakt allemaal mechanisch uniek.
Trek de portemonnee maar vast.
Ga eens opzoeken dan.quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik heb de spoilers nog niet gezien.
VOCHTIG POESJEquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |