Mijn snackbar is ook een Vietnamees.quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
En waar haal ik dat? Bij de Vietnamees
Het is wel een essentiële voorziening natuurlijk, dus daar moet je niet te lang mee wachten.quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet de snackbar(s) hier nog bezoeken
Dat dient op de eerste dag al te gebeuren.quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet de snackbar(s) hier nog bezoeken
Staat dat ergens in de statuten?quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat dient op de eerste dag al te gebeuren.
Nee hahaquote:Op vrijdag 26 september 2025 18:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gekregen voor je verjaardag??
Komt nog wel. De airfryer doet het ook nog goed.quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is wel een essentiële voorziening natuurlijk, dus daar moet je niet te lang mee wachten.
Toen heb ik Domino's laten komen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat dient op de eerste dag al te gebeuren.
ik heb hier 1 op loopafstand met Nederlanders.quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar volgens mij is 1 een Indonees en de andere een arabier
radio 5quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:25 schreef essnhills het volgende:
As the final curtain falls before my eyes
Ohhhh when I'm old and wise
Ik ben nog steeds niet naar de snackbar geweestquote:
Idd!quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet naar de snackbar geweest
Nou, lekker dan.quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Idd!
THE IMAGE IS GONNA BE YOU AND I IT MEANS NOTHING TO MEEEEEEEEE
Ik had wel ervaring bij de snackbar bij mijn ouders. Maar die bestaat niet meerquote:Op vrijdag 26 september 2025 19:30 schreef Recce het volgende:
[..]Moet @:dr_flash een handleiding voor je maken?
Ja, aan die ervaring heb je dan niets meer natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had wel ervaring bij de snackbar bij mijn ouders. Maar die bestaat niet meer
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |