Lag nattekat naast je?quote:
wat saai voor jequote:
wauw... dat je die nog herkent.quote:
Ja, is even geleden dat ik die zag.quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, is even geleden dat ik die zag.
Maar hij schrok er zelf ook van blijkbaar.
dat is langer geledenquote:Op vrijdag 26 september 2025 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het idee dat de zon Annemaria koekoek aan het spelen is.
Owja zekers. Dat is een goede match.quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
de beste keuze voor de herplaatsing is @:dr_flash
Mijn snackbar is ook een Vietnamees.quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
En waar haal ik dat? Bij de Vietnamees
Het is wel een essentiële voorziening natuurlijk, dus daar moet je niet te lang mee wachten.quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet de snackbar(s) hier nog bezoeken
Dat dient op de eerste dag al te gebeuren.quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet de snackbar(s) hier nog bezoeken
Staat dat ergens in de statuten?quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat dient op de eerste dag al te gebeuren.
Nee hahaquote:Op vrijdag 26 september 2025 18:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gekregen voor je verjaardag??
Komt nog wel. De airfryer doet het ook nog goed.quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is wel een essentiële voorziening natuurlijk, dus daar moet je niet te lang mee wachten.
Toen heb ik Domino's laten komen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat dient op de eerste dag al te gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |