quote:Op zaterdag 27 september 2025 10:51 schreef CherryLips het volgende:
M'n linkeroor heeft weer niet opgeladen.
*Steekt stekker er weer inquote:Op zaterdag 27 september 2025 10:51 schreef CherryLips het volgende:
Sap in mijn glasquote:
T in mijn glasquote:
Ben je al een beetje gesetteld bosje? Heb je het naar je zin daar?quote:Op zaterdag 27 september 2025 10:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even een nespresso zetten en dan verder met de ijsvogel
T in mijn buikquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2025 10:51 schreef CherryLips het volgende:
Ja gaat wel goed hier. Alleen het huishouden bijhouden blijft een dingetje, Maar daar gaan we stapjesgewijs aan werkenquote:Op zaterdag 27 september 2025 10:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben je al een beetje gesetteld bosje? Heb je het naar je zin daar?
Mijn eerste staat net aan. een tweede gaat er wel komen een derde niet..quote:Op zaterdag 27 september 2025 10:59 schreef mschol het volgende:
eerste was van de dag is alweer bijna klaar, daarna op naar nog 2 wassen
daar hebben wel meer mensen last van hoorquote:Op zaterdag 27 september 2025 11:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja gaat wel goed hier. Alleen het huishouden bijhouden blijft een dingetje, Maar daar gaan we stapjesgewijs aan werken
* Nizno kijkt in het rond...quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja gaat wel goed hier. Alleen het huishouden bijhouden blijft een dingetje, Maar daar gaan we stapjesgewijs aan werken
Als het goed is komen ze bij mij twee prullenbakken brengen. Bij de Action zag ik geen goede staan van de week.quote:
grote? voor 50 of 60 literzakken? of kleintjes voor op aanrecht toilet of douche?quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als het goed is komen ze bij mij twee prullenbakken brengen. Bij de Action zag ik geen goede staan van de week.
Ja dat zal ook wel even wennen zijnquote:Op zaterdag 27 september 2025 11:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kleiner iets van 20 of 30. Ik heb er nu 1 van 60 liter staan, maar daar gaat nu het overgebleven eten in en dat blijft er dan net te lang in.. Waardoor het gaat stinken.quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
grote? voor 50 of 60 literzakken? of kleintjes voor op aanrecht toilet of douche?
verstandig idd, stinkende bakken houden we niet van.quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kleiner iets van 20 of 30. Ik heb er nu 1 van 60 liter staan, maar daar gaat nu het overgebleven eten in en dat blijft er dan net te lang in.. Waardoor het gaat stinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |