naja je weet maar nooit met sommige landenquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vermoed dat dit niet de echte oplossing is ;p
Probeer je nu een nieuwe pandemie op te sporen?quote:Op zaterdag 27 september 2025 05:21 schreef LTVDK het volgende:
Vandaag in een grootje geweest, Carlsbad Caverns, zo'n 250 meter onder de grond
[ afbeelding ]
Goed voor het milieu!quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik koop sowieso al geen blikjes meer sinds er statiegeld op zit.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik koop sowieso al geen blikjes meer sinds er statiegeld op zit.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:35 schreef mschol het volgende:
[..]
blikjes koop ik zelden, hooguit als ik weg ben op pad..
flessen daarintegen ontkom ik niet aan
quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:32 schreef mschol het volgende:
[..]
dan lost het probleem zich dus vanzelf op
en heb jij al glasvezel?quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:39 schreef mschol het volgende:
[..]
naja je weet maar nooit met sommige landen
komen ze zeker weten vandaag?quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:42 schreef mschol het volgende:
[..]
nope
nog niemand gehoord of gezien
ik neem aan dat als we de keuze krijgen tussen 3 data dat ze dan wel komen jaquote:
ik had snel terug gelezen en wist niet of het op afspraak was of gewoon 3 zaterdagen.. ienemienemuttetienpondgruttenquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik neem aan dat als we de keuze krijgen tussen 3 data dat ze dan wel komen ja
misschien dat ik zo eens ga kijken of ik ze kan bellen
agso , Er waren 3 dagen gegeven en je moest je voorkeur doorgeven voor de dag en welk deel van de dag als je wilde dat ze in de woning wat kwamen aansluitenquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had snel terug gelezen en wist niet of het op afspraak was of gewoon 3 zaterdagen.. ienemienemuttetienpondgrutten
ik snapquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:54 schreef mschol het volgende:
[..]
agso , Er waren 3 dagen gegeven en je moest je voorkeur doorgeven voor de dag en welk deel van de dag als je wilde dat ze in de woning wat kwamen aansluiten
en ik heb em voor vandaag ingepland (met voorkeur voor tijd van 8-12 uur)
ja vernieuwing kan dan best oke zijn.... maar het kwijtraken van vroegah is gewoon zondequote:Op zaterdag 27 september 2025 10:03 schreef mschol het volgende:
https://www.facebook.com/watch?v=3713981815490361 mooi om te zien dit..
jammer wel dat dat allemaal weg is
lekker op tijdquote:Op zaterdag 27 september 2025 10:35 schreef mschol het volgende:
zag zojuist een busje van die glasvezel toko de parkeerplaats opdraaien
misschien ben je de enige met de ochtendvoorkeur en doen ze dat gewoon van 11 tot 12quote:Op zaterdag 27 september 2025 10:39 schreef mschol het volgende:
[..]
als ze maar komen, dan mag de middag ook wel
wie weet..quote:Op zaterdag 27 september 2025 10:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien ben je de enige met de ochtendvoorkeur en doen ze dat gewoon van 11 tot 12
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |