https://www.nu.nl/binnenl(...)iendin-in-sneek.htmlquote:De 32-jarige man die donderdagavond omkwam in een flat in Sneek heeft waarschijnlijk zichzelf om het leven gebracht. Voordat hij dat deed, opende hij het vuur op een 33-jarige vrouw, die vermoedelijk zijn vriendin was. Zij raakte zwaargewond.
De politie kwam donderdagavond rond 21.30 uur bij de flat aan de Furmerusstraat in Sneek aan nadat er een schietpartij had plaatsgevonden. Op de galerij van de flat troffen agenten de zwaargewonde vrouw en de overleden man aan.
De vrouw is uiteindelijk in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht. Hulpverlening mocht niet meer baten voor de man, hij was al overleden. De politie gaat uit van een incident in de relationele sfeer.
Agenten troffen ter plaatse een vuurwapen aan. De politie gaat ervan uit dat de man de vrouw heeft neergeschoten en houdt er "zeer sterk rekening" mee dat hij zichzelf daarna van het leven beroofd heeft. Er zijn waarschijnlijk geen andere personen betrokken bij het incident.
Beide slachtoffers komen uit Sneek. Volgens de Leeuwarder Courant waren ze een stel. De vrouw zou bovendien zwanger zijn geweest, schrijft de regionale krant. Ook zou ze twee andere kinderen hebben uit een andere relatie
Jeej we gaan weer lekker het weekend in.quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:36 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/binnenl(...)iendin-in-sneek.html
Hopen dat vrouw en kind het overleven, mooi dat hij het in elk geval niet heeft overleefd.
Sterkte.quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:50 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik speelde vroeger Snake op mijn Nokia, dit komt wel heel dichtbij zo.
Een echt vuurwapen is nog steeds niet zo makkelijk te krijgen, maar een alarmpistool wat die Jerryson bij zich droeg of waarmee Peter R de Vries is doodgeschoten schijn je nogal makkelijk aan te komen in Polen ed.quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:52 schreef vul_maar_in het volgende:
Wat lopen er een hoop mensen rond met pistolen tegenwoordig.
Geloof niet dat deze figuur een omgebouwde had...quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:57 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Een echt vuurwapen is nog steeds niet zo makkelijk te krijgen, maar een alarmpistool wat die Jerryson bij zich droeg of waarmee Peter R de Vries is doodgeschoten schijn je nogal makkelijk aan te komen in Polen ed.
Kennelijk is het ombouwen niet zo moeilijk
Waarom niet?quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:58 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Geloof niet dat deze figuur een omgebouwde had...
Uiteindelijk is hij ook doodgeschoten door een manquote:
Omdat je daar niet zo makkelijk iemand dood mee krijgt.quote:
Ja. Het zijn toch altijd weer die mannen hè.quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:01 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Uiteindelijk is hij ook doodgeschoten door een man
Nou nee. Doe maar niet.quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:09 schreef epicbeardman het volgende:
Goh, wat werken die strenge wapenwetten toch he in Nederland.
Beter mag iedereen zich bewapenen met glocks, net zoals drugs moet je wapens legaal maken.
quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:09 schreef epicbeardman het volgende:
Goh, wat werken die strenge wapenwetten toch he in Nederland.
Beter mag iedereen zich bewapenen met glocks, net zoals drugs moet je wapens legaal maken.
Not sure if serious...quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]![]()
Mannen verbieden, is de wereld een stuk meer vredelievend.
Haha stel je voor een wereld zonder mannen, ik denk dat binnen half uur alles plat ligt en de vrouwen binnen 3 maanden allemaal dood zijn. Wij mannen zorgen dat de wereld draaiende blijft.quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]![]()
Er IS geen wereld zonder mannen. Heb je ooit Bear Grills the island gezien met vrouwenquote:Op vrijdag 26 september 2025 17:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]![]()
Maar zonder vrouwen komt de zorg onder drukt te staan! Oh wacht....quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:13 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Haha stel je voor een wereld zonder mannen, ik denk dat binnen half uur alles plat ligt en de vrouwen binnen 3 maanden allemaal dood zijn. Wij mannen zorgen dat de wereld draaiende blijft.
Al die loopjongetjes lopen met zo'n ding, echt geen echte vuurwapens. Daarvoor moet je wel wat dieper voor in de onderwereld zitten om te bemachtigen. Genoeg liquidaties die worden gedaan met een omgebouwd alarmpistool.quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:05 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Omdat je daar niet zo makkelijk iemand dood mee krijgt.
Ja precies. dichtbij op het hoofd en je bent toch al gauw het haasje met zo'n ding.quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:16 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Al die loopjongetjes lopen met zo'n ding, echt geen echte vuurwapens. Daarvoor moet je wel wat dieper voor in de onderwereld zitten om te bemachtigen. Genoeg liquidaties die worden gedaan met een omgebouwd alarmpistool.
Als je maar dichtbij genoeg staat is het aardig dodelijk
Die loopjongetjes binden ook voor 500 euro een vuurwerkbom aan iemand's deur.quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:16 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Al die loopjongetjes lopen met zo'n ding, echt geen echte vuurwapens. Daarvoor moet je wel wat dieper voor in de onderwereld zitten om te bemachtigen. Genoeg liquidaties die worden gedaan met een omgebouwd alarmpistool.
Het is omgebouwd tot een pistool, met gewone patronen met net zoveel kruit en een gewone kogel dus het zal gewoon schieten. Wat minder zuiver waarschijlijk, afhankelijk van de ombouwer, maar het maakt niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:16 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:01 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Uiteindelijk is hij ook doodgeschoten door een man
Dat zeg ik Hansquote:Op vrijdag 26 september 2025 17:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is omgebouwd tot een pistool, met gewone patronen met net zoveel kruit en een gewone kogel dus het zal gewoon schieten. Wat minder zuiver waarschijlijk, afhankelijk van de ombouwer, maar het maakt niet zoveel uit.
Nee hoor, hooguit zouden we elkaar in een crisis negeren.quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:13 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Haha stel je voor een wereld zonder mannen, ik denk dat binnen half uur alles plat ligt en de vrouwen binnen 3 maanden allemaal dood zijn. Wij mannen zorgen dat de wereld draaiende blijft.
Waar hoef je bij jou niet aan te komen?quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:15 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Er IS geen wereld zonder mannen. Heb je ooit Bear Grills the island gezien met vrouwen![]()
(en dan mochten ze het meeste niet uitzenden omdat het te vernederend was voor de vrouwen, zoals dat ze sex voor eten en onderdak aanboden lol). Alles leuk en aardig maar met die onzin hoef je bij mij niet aan te komen.
Ben je in Sneek, zijn er geen snitses in de buurtquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
Waren er maar snitches die deze man hadden gesnitcht voordat hij deze daad kon verrichten.
🥲quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Omdat zijn vriendin zwanger was, dat lukt een omgebouwde niet…
Ja want jij zou het zo goed doen in het wildquote:Op vrijdag 26 september 2025 17:15 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Er IS geen wereld zonder mannen. Heb je ooit Bear Grills the island gezien met vrouwen![]()
(en dan mochten ze het meeste niet uitzenden omdat het te vernederend was voor de vrouwen, zoals dat ze sex voor eten en onderdak aanboden lol). Alles leuk en aardig maar met die onzin hoef je bij mij niet aan te komen.
Wie zegt dat het van hem/haar/het/die/hun was?quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Omdat zijn vriendin zwanger was, dat lukt een omgebouwde niet…
Haha nou ja ik heb 10 jaar bij de verkenners gezeten ik denk dat ik het er een stuk beter van afbreng in ieder geval.quote:Op zaterdag 27 september 2025 00:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja want jij zou het zo goed doen in het wild
Dan ben jij de uitzondering.quote:Op zaterdag 27 september 2025 00:33 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Haha nou ja ik heb 10 jaar bij de verkenners gezeten ik denk dat ik het er een stuk beter van afbreng in ieder geval.
En als je het niet hebt gezien zou ik niet te snel grappen maken. Het is vrij triest om te zien hoe weinig de vrouwen voor elkaar krijgen behalve kilo's afvallen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 00:33 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Haha nou ja ik heb 10 jaar bij de verkenners gezeten ik denk dat ik het er een stuk beter van afbreng in ieder geval.
Kijk het nou maar gewoon, staat op youtube. Waren doorsnee mannen en vrouwen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 00:36 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dan ben jij de uitzondering.
Zoals er ook vrouwelijke uitzonderingen zijn.
Het gros van de mannen zal het ook niet lukken..
Daar gaat het niet om...quote:Op zaterdag 27 september 2025 00:43 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Kijk het nou maar gewoon, staat op youtube. Waren doorsnee mannen en vrouwen.
Ik vraag me nog steeds af of we door internet en alle andere tech hier nu meer van horen dan vroeger of dat het echt vaker voorkomt.quote:
Stel je voor een wereld zonder vrouwen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:13 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |