SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Leeftijdsdiscriminatie!quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:58 schreef Nizno het volgende:
gaan jullie maar lekker discrimineren... ga ik even mijn ouders pesten..
Ja zie daar ga je al!quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik niet en daardoor voel ik me gediscrimineerd.
Is toch niet hetzelfde zonder Queen Dimmyquote:
Eensquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is toch niet hetzelfde zonder Queen Dimmy
normaal gesproken betaal je en shippen ze je bestelling, althans, dat gebeurd bij mij, bij jou doen ze het kennelijk andersquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb met LEGO gebeld want begreep er niks van waarom ik ineens moest betalen en er volgens niks gebeurd maar ik krijg hem waarschijnlijk alsnog gewoon in november. (Mijn bricklink set)
Weet ik dat ook voor een eventuele volgende keer.
Dit soort haat willen wij hier niet, klaagkatquote:
Nee. Was een zwaar terechte banquote:
Daar ging ik dus ook een beetje vanuit en ik dacht ook iets in de mail te lezen met verzenden maar goed nu weet ik wel waar ik aan toe ben.quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:00 schreef mschol het volgende:
[..]
normaal gesproken betaal je en shippen ze je bestelling, althans, dat gebeurd bij mij, bij jou doen ze het kennelijk anders
dat betwijfel ik.quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Was een zwaar terechte ban
Jammer dat het 's ochtends vroeg gebeurde en bijna niemand het gezien heeft.
Dan mogen we haar toch nog wel missen? Was een leuke user, waar je ook leuke en goede gesprekken mee kon hebben.quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Was een zwaar terechte ban
Jammer dat het 's ochtends vroeg gebeurde en bijna niemand het gezien heeft.
Ja dit, vond d'r echt een leuke user.quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan mogen we haar toch nog wel missen? Was een leuke user, waar je ook leuke en goede gesprekken mee kon hebben.
Ik zeg ook niet dat dat niet mag. Er zijn ook vast mensen die die neergeschoten fatbikedief gaan missen, zelfs dat mag gewoon.quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan mogen we haar toch nog wel missen? Was een leuke user, waar je ook leuke en goede gesprekken mee kon hebben.
jij betaalt via ideal neem ik aan, of bankoverschrijving? dan zal het net anders gaan..quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar ging ik dus ook een beetje vanuit en ik dacht ook iets in de mail te lezen met verzenden maar goed nu weet ik wel waar ik aan toe ben.![]()
Ik dacht ook echt dat ik pas hoefde te betalen op het moment dat het de fabriek uitkomt en naar iedereen toe gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |