En zolang je er niet uitgroeitquote:Op donderdag 25 september 2025 21:41 schreef ToT het volgende:
Ja geen idee waarom ik het allemaal in het voorjaar weg zou moeten flikkeren. Ben niet zo modieus dat ik elk jaar met de nieuwste trend mee moet lopen.
Niet dat dat voor een sjaal en pet en muts en handschoenen veel uitmaaktquote:Op donderdag 25 september 2025 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat buikje hou ik onder controle hoor!
Voor sloffen en een deken dan?quote:Op donderdag 25 september 2025 21:48 schreef maily het volgende:
[..]
Niet dat dat voor een sjaal en pet en muts en handschoenen veel uitmaakt
Wij hebben dit onder de tafel geschroefdquote:Op donderdag 25 september 2025 21:51 schreef ToT het volgende:
Hier onder het bureau heb ik zo'n ding:
[ afbeelding ]
Net gedoucht en heb geen zin om zo 's avonds weer een spijkerbroek en sokken en alles aan te trekken.
De tegelvloer is wat frisjes en deze warmte is zelfs nu met deze temperaturen gewoon heerlijk ontspannend zo voor het naar bed gaan!(Laagste stand nu uiteraard.)
Dat staat, of dat ligt en daar zet je je voeten op?
Als je uit je sjaal groeit gaat er wel iets mis Jaquote:Op donderdag 25 september 2025 21:48 schreef maily het volgende:
[..]
Niet dat dat voor een sjaal en pet en muts en handschoenen veel uitmaakt
quote:Op donderdag 25 september 2025 22:25 schreef Hallojo het volgende:
WOW, wat een mietjes hier in dit topic
Zijn dit nou onze rechtse testosteronboys?![]()
Die 3 pedalen zijn koppeling, rem en gas?quote:Op donderdag 25 september 2025 21:51 schreef ToT het volgende:
Hier onder het bureau heb ik zo'n ding:
[ afbeelding ]
Net gedoucht en heb geen zin om zo 's avonds weer een spijkerbroek en sokken en alles aan te trekken.
De tegelvloer is wat frisjes en deze warmte is zelfs nu met deze temperaturen gewoon heerlijk ontspannend zo voor het naar bed gaan!(Laagste stand nu uiteraard.)
quote:Op donderdag 25 september 2025 23:52 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Die 3 pedalen zijn koppeling, rem en gas?
oppiedoppie's oordoppies?quote:Op vrijdag 26 september 2025 00:05 schreef oppiedoppie het volgende:
Ik heb van die oorwarmers op in de winter. Krijg er regelmatig commentaar op maar dat kan me niks schelen.
Heeft niet iedereen dat?quote:Op donderdag 25 september 2025 21:40 schreef maily het volgende:
Dat heb ik allemaal in huis ja.
Altijd.
Misschien moeten sommige mensen eerst de zolder uitmesten omdat ze hun winterspullen ergens verder achter de schotten hebben opgeborgen? Anders zou ik het ook niet weten.quote:Op vrijdag 26 september 2025 08:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft niet iedereen dat?Snap het idee van het topic niet helemaal. Of is het voor mensen die elk seizoen een nieuwe garderobe en deko voor in huis kopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |