Dit valt behoorlijk tegen ja. Zelfs al voor de verkiezingen.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:35 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, wolf in schaapskleren Henri B. Stukje politiestaat. Stukje social credit. Einde tijdperk WLR.
Trap er niet in mensen.
Ik denk dat niemand Lientje uit het asiel zou halen.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:48 schreef Szura het volgende:
Stikstof slurpende big Lientje heeft zichzelf ook weer overtroffen. De demonstratie was vreedzaam maar is misbruikt door gekken! Maar dit toont wel aan dat er een veenbrand is met zorgen over asielzoekers. Dus laten we het prutswerk van de slechtste minister ooit voor een asielnoodwet nog eens uit de kast trekken om een asielstop te kunnen invoeren! Ofzo.
Asiel. Asiel. Stopten ze fascisten als Lientje maar eens in een asiel.
Zelfs de nummer 13 van Roemenië, waar ze er echt he-le-maal niks van kunnen, blijkt veel beter dan een middenmoter uit de Eredivisie. Ach.quote:Op donderdag 25 september 2025 17:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, makker. Teken dat we weer naar buiten moeten, effe de geur van het leven opsnuiven.
Ik weet wel zeker dat dit het meest populistische is dat ik ooit heb meegemaakt in Nederland.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:48 schreef Szura het volgende:
Stikstof slurpende big Lientje heeft zichzelf ook weer overtroffen. De demonstratie was vreedzaam maar is misbruikt door gekken! Maar dit toont wel aan dat er een veenbrand is met zorgen over asielzoekers. Dus laten we het prutswerk van de slechtste minister ooit voor een asielnoodwet nog eens uit de kast trekken om een asielstop te kunnen invoeren! Ofzo.
Asiel. Asiel. Stopten ze fascisten als Lientje maar eens in een asiel.
Gelukkig krijgt ze van BNN-VARA een podium om dit idee op nationale tv verder uit te diepen.quote:Op donderdag 25 september 2025 21:23 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat dit het meest populistische is dat ik ooit heb meegemaakt in Nederland.
Fijn dat Caroline zich inzet om de mongoloide Nederlander een stem te geven.
Dit soort extreem vervelende datanerds die nooit van hun zolderkamer afkomen is precies het soort volk dat ik eenquote:
Ik las concentratiekamp.quote:Op vrijdag 26 september 2025 08:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit soort extreem vervelende datanerds die nooit van hun zolderkamer afkomen is precies het soort volk dat ik een
coëfficiëntenramp gun.
De wens is de vader van de gedachte?quote:Op vrijdag 26 september 2025 08:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik las concentratiekamp.
Bart Frouws is een sympathieke gozer, die uitstekend data kan relativeren en in perspectief zet. Twee jaar geleden zelfs een keer ontmoet voor schoolzaken.quote:Op vrijdag 26 september 2025 08:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit soort extreem vervelende datanerds die nooit van hun zolderkamer afkomen is precies het soort volk dat ik een
coëfficiëntenramp gun.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |