Dat soberso, want ik lunch thuisquote:Op donderdag 25 september 2025 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen met hun huisdier op hun mok zitten vaak alleen tijdens de lunch.
Je luncht niet met collega's? Koffie drinken en lunchen met collega's vind ik altijd enorm helpen bij dingen gedaan krijgen op het werk. Plus is best gezellig.quote:Op donderdag 25 september 2025 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat soberso, want ik lunch thuis
Hoe kom je dan aan warme werkvriendschappen?quote:Op donderdag 25 september 2025 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat soberso, want ik lunch thuis
quote:Op donderdag 25 september 2025 16:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staat er vanavond een muffin klaar dan?
Ik ga dan naar huis om hont uit te laten en daarna blijf ik thuiswerkenquote:Op donderdag 25 september 2025 16:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je luncht niet met collega's? Koffie drinken en lunchen met collega's vind ik altijd enorm helpen bij dingen gedaan krijgen op het werk. Plus is best gezellig.
Dat zou jij wel willen weten he?quote:Op donderdag 25 september 2025 16:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan warme werkvriendschappen?
Nou ja nee helemaal niet, ik weet het zelf wel.quote:Op donderdag 25 september 2025 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zou jij wel willen weten he?
Ik heb namelijk hele goede relaties met mijn collega's ondanks dat we nooit samen lunchen.quote:Op donderdag 25 september 2025 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja nee helemaal niet, ik weet het zelf wel.
Tuurlijk. Laat de klok je niet tegenhouden.quote:Op donderdag 25 september 2025 16:54 schreef Nizno het volgende:
mag ik alvast mijn shoarma maken?
Dan eet ik wel wat vroeg maar heb er zin an
quote:Op donderdag 25 september 2025 16:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tuurlijk. Laat de klok je niet tegenhouden.
Ik maak kip kebabquote:Op donderdag 25 september 2025 16:54 schreef Nizno het volgende:
mag ik alvast mijn shoarma maken?
Dan eet ik wel wat vroeg maar heb er zin an
Nah te ver wegquote:
dat scheelt, voor jou. voor de bewoners van die woning blijft t uiteraard kutquote:
Jupquote:Op donderdag 25 september 2025 17:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat scheelt, voor jou. voor de bewoners van die woning blijft t uiteraard kut
Komt toch gewoon al op comedy central?quote:Op donderdag 25 september 2025 17:04 schreef Nattekat het volgende:
Mijn piratenschip is niet helemaal goed ingericht voor series.
Ja daar was ik inmiddels ook achterquote:Op donderdag 25 september 2025 17:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt toch gewoon al op comedy central?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |