Ik ga zaterdag. Mijn knie doet erg veel pijn.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben vandaag geweest. ga jij morgen?
Ze hebben hier bedacht dat we voor rest naar een ondergrondse container moeten, het recyclespul gaat in kliko's. Werkt op zich best aardig, al ben ik wel blij dat we de kliko's aan de voorkant van het huis kwijt kunnen en we niet in de zomer naast stinkbakken hoeven te zitten.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar hebben wij aparte zakken voor
Ik ben blij dat het hier in een container kan, dan hoef ik het thuis niet zo op te sparenquote:Op donderdag 25 september 2025 15:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Karton halen ze 1x per maand op donderdagavond op.
Ik vermoed dit ookquote:
daar hebben wij gele zakken voor. die halen ze dan eens per 2 week. de dag na de groene container van het GFT. En we hebben een blauwe die eens in de 4 week gaat voor papier. en dus de grijze eens per 4 week voor restafval.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In mijn grijze mag alleen PMD.
Ik spaar het thuis op in een kliko.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het hier in een container kan, dan hoef ik het thuis niet zo op te sparen
ohhhquote:Op donderdag 25 september 2025 15:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag. Mijn knie doet erg veel pijn.
Gezien hoe weinig restafval we overhouden, vind ik het prima werken zo.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar hebben wij gele zakken voor. die halen ze dan eens per 2 week. de dag na de groene container van het GFT. En we hebben een blauwe die eens in de 4 week gaat voor papier. en dus de grijze eens per 4 week voor restafval.
ideaal.
quote:
die dingen idd.quote:
Lijkt me ook wel prettig ja, mijn gangkast staat aardig vol nu.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het hier in een container kan, dan hoef ik het thuis niet zo op te sparen
ah zo.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hebben hier bedacht dat we voor rest naar een ondergrondse container moeten, het recyclespul gaat in kliko's. Werkt op zich best aardig, al ben ik wel blij dat we de kliko's aan de voorkant van het huis kwijt kunnen en we niet in de zomer naast stinkbakken hoeven te zitten.
Ik heb een mooi loos randje achter de berging, precies diep genoeg dat de kliko's nog op eigen terrein staan.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah zo.
nja. ik heb gelukkig alles in de garage.
heb wel ook een ondergrondse container vlak bij, maar die is alleen voor de appartementen dacht ik.
Alleen glas moet ik zelf weg brengen
Oh ik vond ¤2 hier al veel.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:19 schreef gianni61 het volgende:
ah, ik zie dat ik mijn pas ook kan activeren voor die ondergrondse container.
maar dat kost dan 3,10 per keer dat ik er iets in gooi
ja hier ook, vandaar ook dat ik zo'n klein afvalbakje gebruik, aanrechtbakje. Kan een plastic zakje in waar denk ik een liter of 5 ofzo in gaat. Knup op t zakje en gemiddels kom ik op 2 zakjes uit. Heel soms 3, soms 1.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gezien hoe weinig restafval we overhouden, vind ik het prima werken zo.
zoiets koste het idd in Deventer ook.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:19 schreef gianni61 het volgende:
ah, ik zie dat ik mijn pas ook kan activeren voor die ondergrondse container.
maar dat kost dan 3,10 per keer dat ik er iets in gooi
Er gaan eigenlijk geen dingen in die je gaat ruiken, dat scheelt ook enorm.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hier ook, vandaar ook dat ik zo'n klein afvalbakje gebruik, aanrechtbakje. Kan een plastic zakje in waar denk ik een liter of 5 ofzo in gaat. Knup op t zakje en gemiddels kom ik op 2 zakjes uit. Heel soms 3, soms 1.
Ruik je niets van in de container.
En dan komt pa t weekend voor de leging er wat afval van mn zus bij in mikken aangezien zij moet betalen voor het afval en ik niet.
Ik ookquote:Op donderdag 25 september 2025 15:12 schreef Nizno het volgende:
voordeel van een grijze container. Kan er gewoon van die plastic boodschappenpuutjes in doen als ik geen zakken meer kan vinden.
Gebruik sowieso amper van die afvalzakken, heb kleine prullebakjes met kleine zakjes
grijze container lediging is 10,25 voor 140 liter en in theorie zou je 60l per keer in de ondergrondse kunnen gooien, dus dan zou die ondergronde per liter goedkoper zijn, maar in de praktijk gooi je toch nooit exact 60l wegquote:Op donderdag 25 september 2025 15:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
zoiets koste het idd in Deventer ook.
Ja. Komt iedere keer weer terug. Ik denk ook wel dat dit mijn laatste jaar wordt van badminton.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhhhad je daar niet eerder ook al last van ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |