ik denk ook niet dat ik die wil lezenquote:Op donderdag 25 september 2025 14:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan heb je de reactie van Bij1 nog niet eens gezien.
Je wil één puzzel kopen?quote:Op donderdag 25 september 2025 14:02 schreef kwiwi het volgende:
Wat is dit nou weer. Wil een kruiswoordpuzzel kopen, maar elke keer als ik naar een "Kreuzworträtsel" vraag komen ze met een Zweedse puzzel aan. Dat is toch godnondeju helemaal niet hetzelfde
Somsquote:
Hashi?quote:Op donderdag 25 september 2025 14:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Soms
Al ben ik meer van Japanse puzzels, mozaïek puzzelz en sudoku.
Oh en binaire puzzels
Puzzelen
Het lef.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde bestellen en toen belde iemand voor werk
Dat ken ik nietquote:
Ik krijg hier een beetje mijnenveger-vibes bij.quote:
Geinigquote:
Mozaïekpuzzels is eigenlijk mijnenveger, maar dan dat je er plaatjes mee maaktquote:Op donderdag 25 september 2025 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik krijg hier een beetje mijnenveger-vibes bij.
Uhm...quote:
dat zijn van die ouderwetse kinderschaatsen die je onder de laarzen kon vastbinden.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Doorlopers snap ik nog steeds niet.
Ieder nummer is een aantal "bruggen" wat aan moet sluiten.quote:
De context is puzzels, niet schaatsen.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zijn van die ouderwetse kinderschaatsen die je onder de laarzen kon vastbinden.
Noemden ze ook wel houtjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |