Ben je nou stemmen aan het ronselen voor Frans?quote:Op donderdag 25 september 2025 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is de moeite niet om dat circus te volgen. Gewoon stemmen op de partij die PVV het hardste tegenstaat.
misschien kun je er dan beter niet hier over beginnen.quote:Op donderdag 25 september 2025 18:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja ik heb geen zin om hierover in discussie te gaan
Dit is een hele kwalijke zaak en iedereen die er een beetje verstand van heeft kan dat beamen.
Ik deed de aanname dat de gemiddelde persoon in deze reeks toch wel een beetje verstand van het internet en privacy heeft. Grote fout blijkt nu.quote:Op donderdag 25 september 2025 18:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien kun je er dan beter niet hier over beginnen.
quote:Op donderdag 25 september 2025 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je nou stemmen aan het ronselen voor Frans?
Weet niet eens of mijn stem daar naartoe gaatquote:Op donderdag 25 september 2025 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je nou stemmen aan het ronselen voor Frans?
Het hele internet moet met de billen bloot omdat we een paar onbekende relschoppers hebben op het Malieveld. Iets met dik hout, een zaag en planken.quote:Op donderdag 25 september 2025 18:12 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga blanco stemmen, tis leuk geweest met het CDA
Pleurt jezelf weg Bontenbal.
Naar wie dan?quote:Op donderdag 25 september 2025 19:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet niet eens of mijn stem daar naartoe gaat
Nee hoor, gewoon opportunisme dit willen ze al jaren.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het hele internet moet met de billen bloot omdat we een paar onbekende relshoppers hebben op het Malieveld. Iets met dik hout, een zaag en planken.
Ik had al een behoorlijk sterk vermoeden dat het CDA voor chat control zou stemmen, dus dit past daar ook wel mooi bij. Het excuus bij chat control is alleen "denk aan alle kinderenquote:Op donderdag 25 september 2025 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het hele internet moet met de billen bloot omdat we een paar onbekende relshoppers hebben op het Malieveld. Iets met dik hout, een zaag en planken.
Hij kan zo de Tweede Kamer in; van alles roepen en als iemand reageert dan heeft hij er plotseling geen zin meer in.quote:Op donderdag 25 september 2025 18:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien kun je er dan beter niet hier over beginnen.
quote:Op donderdag 25 september 2025 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon opportunisme dit willen ze al jaren.
Zie Australië, Uk, Canada etc.
Van die zoetsappige tafeldruif Bontenbal verwacht ik zoiets wel. Maar Yesilgöz laat de liberale waarden wel erg vallenquote:Op donderdag 25 september 2025 19:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had al een behoorlijk sterk vermoeden dat het CDA voor chat control zou stemmen, dus dit past daar ook wel mooi bij. Het excuus bij chat control is alleen "denk aan alle kinderen" in plaats van terrorisme. Die hele partij is groot fan van 1984 en dat was algemeen bekend.
het is vooral de kunst om heel veel te roepen zonder daadwerkelijk iets te zeggenquote:Op donderdag 25 september 2025 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij kan zo de Tweede Kamer in; van alles roepen en als iemand reageert dan heeft hij er plotseling geen zin meer in.
Jij kan daar iets aan doen als vierde macht.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het hele internet moet met de billen bloot omdat we een paar onbekende relschoppers hebben op het Malieveld. Iets met dik hout, een zaag en planken.
Dat kan NK ook.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is vooral de kunst om heel veel te roepen zonder daadwerkelijk iets te zeggen
VVD is allang niet meer liberaal. Ik ben nog steeds niet bijgekomen van het feit dat D66 hier voor stemde alleen. Ik dacht echt dat dat de partij was die het dichts bij de piraten staat.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Van die zoetsappige tafeldruif Bontenbal verwacht ik zoiets wel. Maar Yesilgöz laat de liberale waarden wel erg vallen
Hij hoort toch bij die ambtenaren die de PVV tegengewerkt hebben? Linkse bende op die ministeries.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij kan daar iets aan doen als vierde macht.
Welk land stel je voor?quote:Op donderdag 25 september 2025 19:05 schreef kwiwi het volgende:
Maar @:nattekat is emigreren niet iets voor jou? Lekker naar een land waar je je niet zo ergert.
welk land zou geschikt zijn?quote:Op donderdag 25 september 2025 19:05 schreef kwiwi het volgende:
Maar @:nattekat is emigreren niet iets voor jou? Lekker naar een land waar je je niet zo ergert.
Welk land stel je dan voor?quote:Op donderdag 25 september 2025 19:05 schreef kwiwi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |