Een paar jaar geleden in Rotterdam gebeurd.quote:Op donderdag 25 september 2025 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat mij betreft mag de politie met scherp schieten op relschoppers.
En dan moet hij nog met zijn nieuwe werk beginnen. Zal wel oververmoeid zijn na week 1.quote:Op donderdag 25 september 2025 18:32 schreef gianni61 het volgende:
onze nattekat heeft toch maar een zwaar leven
Je weet dat je nu op een anoniem account zit te FOK!en?quote:Op donderdag 25 september 2025 18:32 schreef gianni61 het volgende:
onze nattekat heeft toch maar een zwaar leven
Ik heb nu juist extra tijd om alle bullshit uit Den Haag te kunnen volgenquote:Op donderdag 25 september 2025 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan moet hij nog met zijn nieuwe werk beginnen. Zal wel oververmoeid zijn na week 1.
Hopelijk blijft ie dan ook een beetje koest ipv dat jankzakken de hele tijd.quote:Op donderdag 25 september 2025 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan moet hij nog met zijn nieuwe werk beginnen. Zal wel oververmoeid zijn na week 1.
hij heeft een uur reistijd.... vast nietquote:Op donderdag 25 september 2025 18:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hopelijk blijft ie dan ook een beetje koest ipv dat jankzakken de hele tijd.
Is de moeite niet om dat circus te volgen. Gewoon stemmen op de partij die PVV het hardste tegenstaat.quote:Op donderdag 25 september 2025 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nu juist extra tijd om alle bullshit uit Den Haag te kunnen volgen
DENK?quote:Op donderdag 25 september 2025 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is de moeite niet om dat circus te volgen. Gewoon stemmen op de partij die PVV het hardste tegenstaat.
GL/PvdA dan maarquote:Op donderdag 25 september 2025 18:43 schreef Nattekat het volgende:
Doet me wel deugd dat de KSC zo begaan is met hun privacy.
okequote:Op donderdag 25 september 2025 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet dat je nu op een anoniem account zit te FOK!en?
Dus de kleuters die voor of tegenstemmen afhankelijk van wat de PVV doet zijn geschikte mensen om aan de leiding te hebben?quote:Op donderdag 25 september 2025 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is de moeite niet om dat circus te volgen. Gewoon stemmen op de partij die PVV het hardste tegenstaat.
dat is de pvv zelf waarschijnlijkquote:Op donderdag 25 september 2025 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg mensen die weer die clusterfuck willen.quote:Op donderdag 25 september 2025 18:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is de pvv zelf waarschijnlijk
Jammer dat die ene geen lijsttrekker meer is.quote:
Alsof die motie daar iets in verandert.quote:Op donderdag 25 september 2025 18:43 schreef Nattekat het volgende:
Doet me wel deugd dat de KSC zo begaan is met hun privacy.
Als je een Venn-diagram maakt van partijen die niet zo kinderachtig zijn in de ene cirkel, en partijen die tegen 1984 zijn in de andere cirkel, staan er dan nog partijen in het midden?quote:Op donderdag 25 september 2025 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus de kleuters die voor of tegenstemmen afhankelijk van wat de PVV doet zijn geschikte mensen om aan de leiding te hebben?
Ancilla?quote:Op donderdag 25 september 2025 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jammer dat die ene geen lijsttrekker meer is.
kloptquote:Op donderdag 25 september 2025 18:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg mensen die weer die clusterfuck willen.
Ja ik heb geen zin om hierover in discussie te gaanquote:Op donderdag 25 september 2025 18:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof die motie daar iets in verandert.Die privacy ben je al een jaar of 20 kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |