dan loop je naar de snackbarquote:Op donderdag 25 september 2025 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Wraps vanavond, maar ik wil frietjes
ja dan eten wat de pot schaftquote:Op donderdag 25 september 2025 17:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja maar de wrapdingen moeten op
Invriezen?quote:Op donderdag 25 september 2025 17:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maak er iets lekkers vanquote:Op donderdag 25 september 2025 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar invriezen is niet zo’n goed idee meer.
ja hij zegt toch ook dat hij het gaat eten, daarom kan hij geen patat gaan halen.quote:
Wrapsquote:Op donderdag 25 september 2025 17:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iets opeten hoeft niet per se iets lekkers te zijn.quote:Op donderdag 25 september 2025 17:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hij zegt toch ook dat hij het gaat eten, daarom kan hij geen patat gaan halen.
wauw das op tijd. Ik heb de zon nog voor het raam langs komen, net niet meer naar binnen..quote:
Ik heb helaas geen zon gezien vandaag.quote:Op donderdag 25 september 2025 17:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
wauw das op tijd. Ik heb de zon nog voor het raam langs komen, net niet meer naar binnen..
schandequote:Op donderdag 25 september 2025 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen zon gezien vandaag.
Hier bijna de hele dag minimaal een waterig zonnetjequote:Op donderdag 25 september 2025 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen zon gezien vandaag.
Zou wel grappig zijnquote:Op donderdag 25 september 2025 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat mij betreft mag de politie met scherp schieten op relschoppers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |