John heeft iets teveel Ajax-dna ja, een heel chromosoom teveelquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:48 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat is zeer ongebruikelijk, zeker als het gaat om een trainer met 'Ajax-dna'.
Die twee seizoenen zijn al bijna voorbij. Een jaar jong Ajax. Een half jaar interim en nu bijna een half jaar op eigen benen. Conclusie, het is niet wat en het wordt niet wat.quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:08 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Daar kijken we in Rotterdam anders tegenaan. Ik zou zeggen, openbreken dat contract!![]()
Pas over een seizoen of twee kun je pas echt zien of hij een goede trainer is of niet.
Dat denk ik inmiddels ook wel. Niet gezegd dat het dan gebeurt, maar dan kan je gewoon meedoen voor de titel.quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:17 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt met een capabele trainer gewoon kampioen worden
Wie had je in gedachten?quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:17 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt met een capabele trainer gewoon kampioen worden
Weet ik niet. Hij begint de kleedkamer te verliezen. Dan kan het snel gaan.quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die 2-2 tegen PSV en dat ‘leuke meevoetballen’ tegen Inter gaan gewoon betekenen dat Heitinga de komende tijd blijft zitten.
Klopt ook wel, het was ook een grapje.quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:15 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Die twee seizoenen zijn al bijna voorbij. Een jaar jong Ajax. Een half jaar interim en nu bijna een half jaar op eigen benen. Conclusie, het is niet wat en het wordt niet wat.
Sjonnie out.
Beuker had volgens mij diverse buitenlandse trainers op de korrel, hopelijk kan dat nu de RvC leeg is gelopenquote:
Zijn die dan ook beschikbaar tijdens een seizoen?quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Beuker had volgens mij diverse buitenlandse trainers op de korrel, hopelijk kan dat nu de RvC leeg is gelopen
Geen idee, maar beroerder kan nietquote:Op zaterdag 27 september 2025 20:34 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zijn die dan ook beschikbaar tijdens een seizoen?
Heitinga is de slechtste trainer in de Eredivisie dus we kunnen er alleen maar op vooruit gaan.quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:34 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zijn die dan ook beschikbaar tijdens een seizoen?
Graham Potter is dus beschikbaar..quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:48 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Heitinga is de slechtste trainer in de Eredivisie dus we kunnen er alleen maar op vooruit gaan.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:45 schreef TheVulture het volgende:
Niks van gezien ivm een verjaardag, maar als we zo gezwijnd hebben mag je toch hopen dat het een keer klaar is met John
Tegen domheid is niets opgewassen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:19 schreef Vis1980 het volgende:
Ik denk dat Heitinga de volgende wedstrijd zijn tactiek iets aanpast. Harder werken wordt mouwen opstropen. Het heilige vuur wordt een tandje bij zetten. Zoeken naar de juiste balans wordt we moeten die duels ingaan.
Benieuwd of de tegenstander daar tactisch een tegenplan op kan bedenken.
Helaas niet.quote:
Van 't Schip staat klaar.quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Marcel Keizer was een half seizoen hoofdtrainer bij Ajax in 2017 en werd in 2025 aangesteld als assistent-trainer onder hoofdtrainer John Heitinga. Keizer werd in juni 2017 hoofdtrainer na het vertrek van Peter Bosz, maar werd in december van datzelfde jaar ontslagen en is daarmee de kortstzittende hoofdtrainer van Ajax sinds 1988
6 maanden dus , John jij kan dat record verbeteren![]()
![]()
![]()
En neem keizer mee want die heeft geen lef om weer hoofdtrainer te worden
![]()
![]()
![]()
Allebei zsm
quote:
Uiteraard zal men snel denken aan Ten Hag, maar de kans bestaat dat het de tweede keer niet gaat werken. Begint toch een beetje Frank de Boer te worden.quote:
Nee ik zou ook niet direct weten wie het wel moet worden, maar alles is beter dan die klapjosti die nu de opstelling maakt.quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Uiteraard zal men snel denken aan Ten Hag, maar de kans bestaat dat het de tweede keer niet gaat werken. Begint toch een beetje Frank de Boer te worden.
Maakt ook wel domme keuzes qua clubs maar de verhalen dat hij een pure autist is die absoluut geen goede sfeer kan creëren schrikken zou je wel moeten afschrikken inderdaad.quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Uiteraard zal men snel denken aan Ten Hag, maar de kans bestaat dat het de tweede keer niet gaat werken. Begint toch een beetje Frank de Boer te worden.
Steijn heeft dat record toch allang verbrokenquote:Op zaterdag 27 september 2025 21:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Marcel Keizer was een half seizoen hoofdtrainer bij Ajax in 2017 en werd in 2025 aangesteld als assistent-trainer onder hoofdtrainer John Heitinga. Keizer werd in juni 2017 hoofdtrainer na het vertrek van Peter Bosz, maar werd in december van datzelfde jaar ontslagen en is daarmee de kortstzittende hoofdtrainer van Ajax sinds 1988
6 maanden dus , John jij kan dat record verbeteren![]()
![]()
![]()
En neem keizer mee want die heeft geen lef om weer hoofdtrainer te worden
![]()
![]()
![]()
Allebei zsm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |